💬
Logga in
Fuska.se

Har Du En Bästis?

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Har du en bästis i skolan?

Vet inte om jag ska tolka detta som bästis. Men vi brukar iallafall vara mycket med varandra på rasterna!

28 Aug 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja då, det har jag, eller flera bästisar.

Nivå 7 · Fuskare

Inte i skolan, eftersom att jag börjat gymnasiet och ingen av mina bästa vänner valde samma skola som jag, men ananrs har jag t.o.m. tre bästa vänner =)

Nivå 3 · Lärling

Bästis o bästis, jag har väll några barndoms vänner, som jag känner mer än dom mina andra kompisar så det är väll mina bästisar.

29 Aug 2007

en av mina bästisar går i min skola 2 av mina andra går på kullen skolan

Nivå 5 · Fuskare

Nope. Har inte haft en bästis på nästan 2 år. Det är lite irriterande, att vara omgiven av folk och kompisar överallt, men att inte ha nån riktig bästa vän som man alltid kan snacka med.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har ingen bästis, brukar bara vara med kompisar i skolan. På fritiden är man ju hemma och fiser och har fullt upp.

Nivå 6 · Fuskare

Såklart :P har många kompisar men en bästis.

30 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare

Asså det är ju fjantigt med bästisar -.- att man har en kompis som är bättre än alla andra. jag är med alla mina kompisar lika mycket och hade bästisar när jag var 6-7 år.

21 Sep 2007

Jag "favoriserar" ingen av mina kompisar.

Nivå 4 · Lärling

Ja

22 Sep 2007
↗ till inlägget

Nope. Har inte haft en bästis på nästan 2 år. Det är lite irriterande, att vara omgiven av folk och kompisar överallt, men att inte ha nån riktig bästa vän som man alltid kan snacka med.

23 Sep 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag "favoriserar" ingen av mina kompisar.

Du behöver inte favorisera de, du kanske t. ex har en kompis som du litar lite extra på.

24 Sep 2007
Nivå 1 · Novis

Jag har många bästisar, dom är värkligen snälla. :D

har många bästisar men orkar inte rabbla upp alla orkar bara en och han heter Jojjen21 :D ;: :cool:

Senast ändrad:

min är Electivire=philip :D och tre andra men dom är inte medlem på fuska.se

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in