jag köper en acc som är bra i woodcutting den ska vara mellan lvl 50-60 allså i woodcutting och jag skiter i vilken combat lvl den har bara den är mellan 50-60 i woodcutting och jag skiter i andra skills köper den för 1000 fm och 30k tillsammans
Köper En Runescape Acc
Jag säljer en i 62 i woodcutting hoppas det går bra. Den heter Runeaxesb. skicka ett pm om du vill köpa
↗ till inläggetJag säljer min wc lvl:54jag köper en acc som är bra i woodcutting den ska vara mellan lvl 50-60 allså i woodcutting och jag skiter i vilken combat lvl den har bara den är mellan 50-60 i woodcutting och jag skiter i andra skills köper den för 1000 fm och 30k tillsammans
Säljer en som har 76 woodcutting..
ok vad heter han?
om du vil kan jag fixa en woodcutter på ett par dar, säg bara vilken level han ska vara i och om du vill ha kvar logsen eller inte
ok jag vill ha den i mellan lvl 30-60 allså jag vill bara hacka yews det är enda jag vill allså jag vill köpa en som kan hacka yews med logsen med jag ger 1000fm och 40k!
bara rs cash
säljer en lvl 70 med 72 wc fö 4000fm?
jag har inte 4k fm :unsure:
Köper du den som har 77 wc eller? :blink:
ja jag köper 77 wc:an för detta pris
1600fm (allså alla mina fm)
+
60k
↗ till inläggetjag köper en acc som är bra i woodcutting den ska vara mellan lvl 50-60 allså i woodcutting och jag skiter i vilken combat lvl den har bara den är mellan 50-60 i woodcutting och jag skiter i andra skills köper den för 1000 fm och 30k tillsammans
du jag har en i combat 64 och 55 i wood cuting med bra saker ! member ;)
↗ till inläggetvad är fuska mynt ???jag har inte 4k fm :unsure:
erik jag köper din gubbe för alla mina fm och alla mina pengar allså 200k plus alla mina fm snälla vill du?