Jag har precis klarat pokemon ligan och jag vet inte hur man får national dex. Så jag behöver hjälp med det.
Svara snarast :D
Jag har precis klarat pokemon ligan och jag vet inte hur man får national dex. Så jag behöver hjälp med det.
Svara snarast :D
se alla pokemon i sinnoh sen pratar dumed prof. Rovan.så kommer oak tror jag.
↗ till inläggetse alla pokemon i sinnoh sen pratar dumed prof. Rovan.så kommer oak tror jag.
Men jag har inte sett Finneons utveckling och Drifiblins nergradering.. :/
försök att möta drifliblins negradering vid valey wind works när det är fredag (DAG) ^_^
↗ till inläggetFinneons utveckling kan du möta hos en tränare i vattnet på väg till Pokémonliga- grottan.↗ till inläggetse alla pokemon i sinnoh sen pratar dumed prof. Rovan.så kommer oak tror jag.
Men jag har inte sett Finneons utveckling och Drifiblins nergradering.. :/
Drifblims nergradering kan du möta i Walley Windworks varje fredag, fast bara en gång. :)
finneons utväckling var min sista på pokedexen så jag kollade bara på marriland.com
Drifloon finns på det 5 gymet :visslar:
om man är så dum att man svarar fel ja.
↗ till inläggetPratar du med mig? isåfall möter man honom visst på det 5 gymet.om man är så dum att man svarar fel ja.
japp gymmledaren har den
Gym ledaren har inte alls Drifloon hon har Drifblim ;) .
jag vet men dom har så lika namn så jag blandar i hopp dom
Ok.
om du inte set palkia så kan du gå till ett hus i celestic town och sen prata med en guma sen svarar du ja på henes fråga då visar hon en bild på palkia och de lägs in i pokedexet :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in