:cry:
hej ja bara måste ha hjälp med hur man får bort gubben som säger att dom gör om vägen i "valor lakefront" bara måste förbi :P . svara hjärna!
:cry:
hej ja bara måste ha hjälp med hur man får bort gubben som säger att dom gör om vägen i "valor lakefront" bara måste förbi :P . svara hjärna!
Jag fattar inte.
Du menar vägen till Sunnyshore City? Isåfall måste du möta Dialgia/Palkia och få de 7 första gymnålarna...
Fel forum, flyttas...
du måste typ mötta team galactik någon stans och klara några gym.(när du klarat ligan kan du mötta en legendarisk poemon där) :cool:
man måste inte klara ligan för att få Azelf,Mesprit och Uxie.
Dom finns där när man släpt ut dom.
Man släpper ut dom i Team galatics bas man får masterball där också.
gjorde för 5 minuter sen nu kan jag gå till shynnchore city lånade en pokemon i lv 60 av min kompis så det blir enklare på gymmet
jag behövde klara ligan för att fånga de :huh:
ja kan jag fånga dom nu innan jag har klarat ligan
:o
↗ till inläggetAllt som behövs är en bra ground attack. Min Torterra med EQ fick ta det gymmet.gjorde för 5 minuter sen nu kan jag gå till shynnchore city lånade en pokemon i lv 60 av min kompis så det blir enklare på gymmet
ää EQ vet du vad det är
EarthQuake :D .
↗ till inläggetMin starapor me Close Combat tog den↗ till inläggetAllt som behövs är en bra ground attack. Min Torterra med EQ fick ta det gymmet.gjorde för 5 minuter sen nu kan jag gå till shynnchore city lånade en pokemon i lv 60 av min kompis så det blir enklare på gymmet
Fighting,Ground och Rock attacker är bra.
håller med men fighting är bäst de e super efecktiv mot normal pokemon :medieval:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in