Tjenare. Ibland kan man behöva få tag på en moderator snabbt, men så kan man ingen i huvudet. Vad gör man då? jo man kollar igenom alla inlägg och ser ifall någon mod har skrivit där... Nej det jag menar är att jag tycker att man borde ha en lista där alla moderators står på, eller om vi har någon vart är den?
Moderatorer
så otroligt dumma trådar det börjar bli nu?
http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Me...mp;st=0&b=1
Där ser du alla moderatorerna
Ok, så få mods?? tack så mycket inte ch XD
Bara för att det är få moderatorer betyder det itne att vi är slöa :>
↗ till inläggetså otroligt dumma trådar det börjar bli nu?
http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Me...mp;st=0&b=1
Där ser du alla moderatorerna
f*n vad duktig du var nu då, Mr.Skoslickare.
Många moderatorer är inne varje dag, även om vi inte skriver inlägg så sköter vi fortfarande sidan och svarar på frågor ;).
Jag tror er! tycker att ni gör ett bra jobb, måste vara kämpigt med alla dessa anmälningar men...
↗ till inläggetAsså, allvarligt? Måste folk Alltid fjäska?Jag tror er! tycker att ni gör ett bra jobb, måste vara kämpigt med alla dessa anmälningar men...
↗ till inläggetThats what she said... :)↗ till inläggetAsså, allvarligt? Måste folk Alltid fjäska?Jag tror er! tycker att ni gör ett bra jobb, måste vara kämpigt med alla dessa anmälningar men...
Han kanske tycker vi gör ett bra jobb och vill säga det, måste detta innebära fjäsk :ooo?
↗ till inläggetThats what she said... :)↗ till inläggetJag tror er! tycker att ni gör ett bra jobb, måste vara kämpigt med alla dessa anmälningar men...
Asså, allvarligt? Måste folk Alltid fjäska?
Han kanske tycker vi gör ett bra jobb och vill säga det, måste detta innebära fjäsk :ooo?
såna kommentarer räknas nästan alltid som fjäsk om man inte motiverar de.
Kanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril och The oracle som e med och spårar ur ;)
↗ till inläggetAa, jag vet jag har precis satt stop på mitrhils* tråd.Kanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril och The oracle som e med och spårar ur ;)
Men som sagt, moderatorer finns till för att vara aktiv på varje forum, om dom inte är det så borde dom bytas ut.
↗ till inläggetKanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril, dezen och The oracle som e med och spårar ur ;)
=P
↗ till inlägget↗ till inläggetKanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril, dezen och The oracle som e med och spårar ur ;)
=P
Jag gör bara instick :( Försöker få små pojkarna att hålla sams förstår du ;)
Sorry för offtopic.
Hur mycket är ni mods inne på fuska?
Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra.
Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem.
↗ till inläggetDå har du inte sett Habbo/WoW/Rs.Kanske går lite offtopic, men det behövs nog lite mer kontroller i runescape forumet, nästan varenda tråd där spårar ur, och det är nästan alltid Mithril och The oracle som e med och spårar ur ;)
Men aja brukar inte se moderatorerna nu för tiden längre...
Förut kanske de var mer aktiva.
Men även de måste sköta skola/jobb (;
Det är inte så vanligt att moderatorer skriver mycket i forumet, inte i spelforumen i alla fall ;). Skriver själv mest i debatt forumen annars skriver jag inte så mycket. Men de flesta är ändå inne och kollar anmälningar och fusk med mera så det ska vara lätt att få tag i en moderator när man behöver en.
↗ till inläggetVarje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra.
Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit.
↗ till inlägget↗ till inläggetVarje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra.
Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit.
Jovisst. Det är nog kanske tyvärr så att det inte finns någon moderator som är så intresserad av just de forumen, alltså ingen som kollar dem om ingen anmäler.