💬
Logga in
Fuska.se

Gears Of War Pc!

13 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Såg i PC gamer att de kommer gears of war på PC ( tror jag )

vill ni de? jag tycker de suger för då blir de inte som liksom som att säga jag har Gears of war,

till nån som inte har xbox360 och då blir han ledsen ... :lol: :D skoja

fast seriöst ska de komma på PC ee de inte alls så skoj.. <_< :angry:

Nivå 4 · Lärling

Ja det ska komma till pc och dom har fixa några nya banor som det inte fanns med på 360. Det stora monstret som man såg på reklamen förut som inte var med i 360 verisionen ska vara med i pc verisionen

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja det ska komma till pc och dom har fixa några nya banor som det inte fanns med på 360. Det stora monstret som man såg på reklamen förut som inte var med i 360 verisionen ska vara med i pc verisionen

Vilket stora monster såg man på reklam? :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Kommer lätt att köpa det när jag får ny dator.

5 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vilket stora monster såg man på reklam? :P

Gå in på den här länken http://www.youtube.com/watch?v=xj5y_QVzKng så får du se på reklamen som var på tv förut :P det monstret kommer vara med på pc

Nivå 7 · Fuskare

Det fanns visst med... Det heter Corpser och man möter den i The belly of the beast, Angry Titan

Nivå 4 · Lärling

Jo jag vet inte inte själva senen och jag blev ganska arg när man inte fick se den :(

Nivå 6 · Fuskare

Brumak menar han, den gigantiska saken som trampar ner bilen när man får slut på tid, på ett visst uppdrag.

Nivå 4 · Lärling

Mm, man typ flyr från den.

Nivå 4 · Lärling

Yepp, i slutet på fjärde "acten" eller vad man ska kalla det :P

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Yepp, i slutet på fjärde "acten" eller vad man ska kalla det :P

Jo visst kallar dem det act. :)

6 Oct 2007
Nivå 7 · Fuskare

Men den är inte med på den reklamen jag sett. Där Felix springer genom gatorna och hoppar in i ett hus och soundtracket är Mad World

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

alltså... Man är i ett hus.. sedan skulle man till bilen (kommer inte ihåg varför, typ fly).. fast då hade man tid på sig. tiden gick på att den där jätten(brumak) gick mot bilen . första gången han jag inte så den mossa bilen.. blablabla

Den är ju där, fast vadå kommer den liksom vara mer av?

varför skriver dom att tex halo och gow bara är för xbox så kommer dom alltid till datan minst 2 år senare.... dom skulle ju heldre vara klara med gow2 en att fixa de till PC :lol: ;)

7 Oct 2007
Nivå 6 · Fuskare

Den kommer vara med som en boss som man dödar, antagligen alra sista bossen.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in