💬
Logga in
Fuska.se

Moderatorer

46 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra.

Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem.

Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit.

Jovisst. Det är nog kanske tyvärr så att det inte finns någon moderator som är så intresserad av just de forumen, alltså ingen som kollar dem om ingen anmäler.

Jag slogs just av en jätte smart ide =P Det räcker väll om man anmäler ett inlägg så kollar ni de flesta? Eller?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Kanske vissa, men tror inte det. Anmäl de inlägg ni vill ha kontrollerade. Mycket större chans att något händer då.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #23
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varje dag är jag inne princip. Tror många moderatorer är inne dagligen, har inte så stor koll på de andra.

Dezen: Anmäl inläggen så kollar vi dem.

Känns lite jobbigt att anmäla så många inlägg, också hinner man inte anmäla ett föränns 4nya har kommit.

Jovisst. Det är nog kanske tyvärr så att det inte finns någon moderator som är så intresserad av just de forumen, alltså ingen som kollar dem om ingen anmäler.

Jag trodde att ni skulle kolla alla inlägg? så då är det större risk att man blir varnad om man skriver i t.ex fuska.se forumet än om man skriver i lilla musik?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kanske vissa, men tror inte det. Anmäl de inlägg ni vill ha kontrollerade. Mycket större chans att något händer då.

Men om det är två st som bråkar och man anmäler ett inlägg, kollar ni då bara just det eller alla?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #25

anmäl bägge så kollar dom bägge :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

Så man ska sitta och anmäla 10 inlägg medans det kommer 10 nya? =P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men om det är två st som bråkar och man anmäler ett inlägg, kollar ni då bara just det eller alla?

Jag kollar i sådana fall nästan alla inlägg i tråden och tar hand om dem. Men jag kollar inte alla trådar i det forumet. ;)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #28

Xade, hur lång tid tog det innan du blev mod? vilken rank hade du?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

I regel kollar man alla inlägg i den tråden, men man kollar ju sällan alla inlägg i det forumet bara för att ett inlägg är anmält i det forumet.

5 Oct 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Har för mig att Xade hade runt 2000 när han blev modd, men de har nog inget med ranken att göra.
↗ till inlägget

Vart moderator efter cirka 3 år av medlemskap med cirka 2000 FR. Men det hade inget med ranken att göra ;).

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vart moderator efter cirka 3 år av medlemskap med cirka 2000 FR. Men det hade inget med ranken att göra ;).

Asså, jag har fortfarande inte förstått hur du blev mod, va det inte du som drog på dig en massa varningar?

Nivå 6 · Fuskare

han drog väl på sig en massa varningar när han var ung och vågad ;) men dom försvann när han blev modd som för alla andra ;O

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

han drog väl på sig en massa varningar när han var ung och vågad ;) men dom försvann när han blev modd som för alla andra ;O

Blir moddar av med alla sina varningar direkt? =P

Nivå 6 · Fuskare

Jo, tror de iaf, de va nån annan är Xade som också fick bort alla sina varningar när han blev modd :P

6 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

*Host* Slasktratt *host*

Nivå 3 · Lärling

Näe en moderator kan ta bort sina varningar, han kan nog även ge sig ett par varningar å sedan ta bort dom.

Och ranken spelar nog inte roll, vi har ju fått en ny moderator Bjornfarsan*, han är bara #3.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Näe en moderator kan ta bort sina varningar, han kan nog även ge sig ett par varningar å sedan ta bort dom.

Och ranken spelar nog inte roll, vi har ju fått en ny moderator Bjornfarsan*, han är bara #3.

E det inte maktmissbruk om man tar bort sina egna varningar?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det var admin som tog bort varningarna.

Ni behöver inte beskymra er för något.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det var admin som tog bort varningarna.

Ni behöver inte beskymra er för något.

Ah, ok, men ni kan väll ta bort era varningar, eller har admin begränsat eran makt? (angår inte mej ju =) )

Men som sagt, en moderator behöver inte vara aktiv 24/7, men bara så att dom tar reda på alla anmälningar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in