När jag ska spara en film med WMM Så är alla menyer fuckd upp...och om jag försöker spara så försöker den Bränna in till CD.. och den krashar när man trycker på nått... Hur fixar man?
Mitt Windows Movie Maker Funkar Inte!
XPLOSIV
Estevan137
Nivå 3 · Lärling
Ta bort den och ladda ner om.
XPLOSIV
Men hittar inte nedladdningen...Utom dom som leder till Microsofts Hemsida vilket säger : "Ladda ner SP2" men jag vill inte ha SP2...vill bara ha nya Movie Maker.
Fality
Nivå 4 · Lärling
↗ till inläggetMen hittar inte nedladdningen...Utom dom som leder till Microsofts Hemsida vilket säger : "Ladda ner SP2" men jag vill inte ha SP2...vill bara ha nya Movie Maker.
De nyare versionerna kräver SP2
You can also download SP2 and Movie Maker 2.1 from Microsoft Update. If you cannot use Automatic Updates or download SP2 via Windows Update, order a CD.
Försök med en äldre version (om du kan hitta en)
XPLOSIV
↗ till inläggetMen det är 2.1 jag fixade från någon skumm hemsida...Men jag vill inte ha SP2.. Och ingen äldre version för dom har typ 1sek mellanrum på bilder...2.1 har 0,125 så man kan göra små roliga kortfilmer.↗ till inläggetYou can also download SP2 and Movie Maker 2.1 from Microsoft Update. If you cannot use Automatic Updates or download SP2 via Windows Update, order a CD.
Försök med en äldre version (om du kan hitta en)