tja ;) asså ja har lirat cs 1,6 ett tag nu o ja vill änna tästa o cheata typ har inte hittat non bra sida med hacks :( så ja undra on non annan vet :)
Fudk
↗ till inläggettja ;) asså ja har lirat cs 1,6 ett tag nu o ja vill änna tästa o cheata typ har inte hittat non bra sida med hacks :( så ja undra on non annan vet :)
VARFÖR?! varför ska man cheata i cs??? Det är så himla larvigt + Jag skulle inte bara slänga bort ett spel sådär, du blir ju garanterat permabannad! och, SÖK PÅ GOOGLE!
Jag fattar inte hur du söker med google. Sök på vad du ska ha så hittar du det.
↗ till inläggetOm du inte gillar att han vill ha fusk så kan du hålla det för dig själv, och INTE skriva i tråden.↗ till inläggettja ;) asså ja har lirat cs 1,6 ett tag nu o ja vill änna tästa o cheata typ har inte hittat non bra sida med hacks :( så ja undra on non annan vet :)
VARFÖR?! varför ska man cheata i cs??? Det är så himla larvigt + Jag skulle inte bara slänga bort ett spel sådär, du blir ju garanterat permabannad! och, SÖK PÅ GOOGLE!
asså hur gör man sen då när man ladda ner chetena????
↗ till inläggetasså hur gör man sen då när man ladda ner chetena????
Kan du NÅGON engelska? Om inte så ska du inte spela cs...
↗ till inläggetdet kostar att köpa dom...det står buy now det betyder : köp nu...asså hur gör man sen då när man ladda ner chetena????
Och om du hittar nått gratis hack på google brukar det vara oftast en fil med typ 1-4filer i...så startar du filen som har en "rolig ikon"...
Du kan klura ut det själv, annars kan du köp det ^^ ;:
Men du kan också googla ;)