jag försöker bräna en film i nero och använder en 4.7GB dvd skiva
och vill bräna 2 filmer som är 2.8 gb stora fast i nero stor det max storlek 800Kb
vad ska jag använda för att bräna 2.8 gb
jag försöker bräna en film i nero och använder en 4.7GB dvd skiva
och vill bräna 2 filmer som är 2.8 gb stora fast i nero stor det max storlek 800Kb
vad ska jag använda för att bräna 2.8 gb
↗ till inläggetasså jag använder nero startsmartTryck ny och välj DVD på i listan högst upp till vänster, då borde du få lite mer utrymme...
Får man fråga vad det är du försöker "bräna"? :P
↗ till inläggetdet står i början 2 filmer??Får man fråga vad det är du försöker "bräna"? :P
om du undrar vilka filmer så är det
300 och
shrek den tredje
Använd Nero Burning ROM istället, som finns på Start > Nero > Data. Startsmart är för mesar! :P
Annars finns det Bränn DVD-Videofilmer på Startsmart under foto och video om du trycker på gubben och gumman (de får solglasögon, då...).
↗ till inlägget↗ till inläggetdet står i början 2 filmer??Får man fråga vad det är du försöker "bräna"? :P
om du undrar vilka filmer så är det
300 och
shrek den tredje
Jaså, är Shrek den Tredje redan ute på dvd? :P (I know where this is going ^^)
behöver inte du ha filmen i en .vob fil för att bränna filmen på en DVD i nero?
↗ till inläggetvart får jag det???Använd Nero Burning ROM istället, som finns på Start > Nero > Data. Startsmart är för mesar! :P
Annars finns det Bränn DVD-Videofilmer på Startsmart under foto och video om du trycker på gubben och gumman (de får solglasögon, då...).
håller med nero startsmart suger man kan bara bräna upp till 800mb
i mappen ligger bara nero expres
↗ till inläggetokKör med det då, det går lika bra! ;)
men va ********************************************
det tog mig 8H och34MIN att bräna men ändå så funkar inte filmen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!***************
↗ till inläggetnej jag stopar in cdn väntar 20 sekunder och så kommer cdn ut igenKan du inte spela den på din dvd-spelare? Får du nått felmeddelande eller nått?
om du undrar vilken cd jag använder så är det
SCRATCHPROOF 100X
DVD+RW 1-4SPEED
4.7GB SINGLE SIDED
om du använder startsmart så är det enkelt, gå in på undermenyn data, sen skapa data-dvd. då kommer det komma upp en ny ruta där du får lägga in det du vill bränna (en dvd med "4.7" gb har normalt 4.5 så du bara vet), sen när du lagt in det du vill bränna är det bara att tuta å köra
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in