💬
Logga in
Fuska.se

Xboxen Stängs Av..

13 svar · startad

Hej!

Ibland när jag spelar 360 så stängs den bara av. Och när jag ska spela Guitar Hero så knastrar det till ibland och skärmen fryser. Någon som har en lösning?

Nivå 2 · Novis

lämna in'et på lagning

Hmm, hur länge gäller garantin då? Har aldrig öppnat den så garantin har inte brutits på det sättet.

Nivå 1 · Novis

min garanti var ett år tror jag =P

Nivå 1 · Novis

Microsoft förlängde garantin till två år för ett tag sedan för att de var så många som

hade problem med sina xbox.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Microsoft förlängde garantin till två år för ett tag sedan för att de var så många som

hade problem med sina xbox.

3 faktiskt.

Hmm, men vart ska jag vända mig? Har dock aldrig fått red ring of death.

Nivå 2 · Novis

Om du menar att "red ring of death" e när xbox power knappen lyser röt runt så beror det på en kontakt som inte e riktigt i.

↗ till inlägget

Om du menar att "red ring of death" e när xbox power knappen lyser röt runt så beror det på en kontakt som inte e riktigt i.

Jag sa att det inte var så, dessutom så är det nåt fel i systemet om 3 bågar lyser rött, tror det är 2 om en sladd är lös.
19 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ring support, vad väntar du på!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Ring support, vad väntar du på!

mm, det smartaste du kan göra är att ringa support, för om du går till någon butik så ringer dom ändå support =P
Nivå 1 · Novis

om du inte har haft ditt 360 längre än en månad tror jag att du får byta den i affären där du köpte den.

20 Oct 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

om du inte har haft ditt 360 längre än en månad tror jag att du får byta den i affären där du köpte den.

Det fick inte jag.

Har haft den i ca 1 år, men ska ringa support immorn. ;D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in