undra hur man skaffa friend code och jag har redan pal pad :(
Friends Code
Du går till närmsta PKMNCenter i spelet, går till undervåningen och pratar med någon av gubbarna till höger. Du får bara din FC om du har Wi-Fi om jag minns rätt.
Och Wi-Fi får man i början av spelet ( allstå när man ska starta det ).
ska kolla
n'r jag kolla p[ min friends code s[ st[r det (To obtain your friend code please log on to the nintendo wfc) :blink:
Har du fixat ditt Wi-Fi?
vart fixa man?
När du har startat spelet så står det så här (för mig ) :
CONTINUE
PLAYER: STEVEN
TIME: 95:13
BADGES: 8
POKEDEX: 232
vet inte hur man g;r <_<
jag fattar ingeting
Du vet att det kan bli varning på dubbel inlägg va :) ?
menar du allvar?!
Japp ;) .
ok
Först och främst, tryck Alt och Shift samtidigt. Shift är knappen som man måste trycka in för att skriva stora bokstäver medans man trycker på knappen. Nu kan du använda å, ä och ö.
Sedan så får du inte din FC genom Wi-Fi inställningarna. <__<' Först så sätter du på spelet. Välj inte din savefil, utan välj Wi-Fi Settings. Sedan söker du efter ett trådlöst nätverk (Wi-Fi.) Om du har ett Wi-Fi som DSen kan koppla upp sig på så kommer nätverket att sparas på spelet så du inte behöver leta efter det igen. Spara inställningarna.
När du är klar så startar du spelet och går in i närmsta PKMNCenter. Gå ner en våning och prata med en av sköterskorna till höger igen så ska du få en FC.
min slekt har gjort det till kinesiska och man kan inte anvenda o+: a+. eller a+: :(
↗ till inläggetmin slekt har gjort det till kinesiska och man kan inte anvenda o+: a+. eller a+: :(
Har du ställt in Språk på ENG nere vid klockan på samma rad som START-menyn? Isf kan du ändra till SVE så kan du göra å,ä,ö
Finns bara po kinesiska inte svenska eller eng, och jag har kollat. :( :( :(
Snackar ni om hans dator :huh: ?
Ja de snackar om hans dator vilket är offtopic.
Låst