💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

17 svar · startad

Hej!

jag har sätt på många ställen i runescape där det är kanske 10 stycken lvl 3 som bara hugger dem snackar inte och jag har hört av många säga att dem alla 10 stycken är en person som har ett fusk som loggar in på 10 personer plus att dem bara hugger. Finns ett sådannt fusk eller liknande fusk som gör så?? isåfall säg namnet och ge länken till mig ni kan få 550fm!!!!!!!!!!!!!! ifall ni vill

Nivå 6 · Fuskare

Det är ett hack som callas för woodcutting bot. Den gör så att din gubbe automatiskt hackar träd, till bagen e full. Sen lämna till banken och allt om igen.

jag vet men hur gör den så att 10 stycken istället för 1 person ska hugga?? killen kan väl inte ha 10 datorer och sitta och hugga :lol:

Nivå 5 · Fuskare

dte är andra personer som använder samma fusk

jaha så det är inte samma personer ok men vart kan jag få den fusken jag har redan auto woodcutter men nu vill jag ha en bättre och att den bankar också jag ger 100fm för en bra auto woodcutter + banker + ingen virus!

Nivå 6 · Fuskare

Ganska svårt att hitta en bra woodcutter som bankar och inte är scam, vilken woodcutter använder du nu?

jag vet inte vad den heter det står på namnet att den ska banka men den gör inte det titta här är den http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=91200

Nivå 6 · Fuskare

Då är den buggad tror jag, har du kollat på denns inställningar?

Nivå 6 · Fuskare

Men omg Aso, spela som normala ungar, du försöker bara fuska på allt! dessutom skulle jag gissa att det är olagligt!

men om du nu ska fuska så får du näja dig med de olagliga saker som finns, dessutom så brukar det inte vara så smart att använda Wc bot, eller någon bot, eftersom en hel del är programerade att stjäla ditt lösenoord!

men jag gör ju bara en ny gubbe i lvl 3 och använder den på lvl 3:an och ifall den blir scammad så skiter jag i det och gör en ny gubbe och laddar ner en annan bot ;)

det finns skitmånga gubbar i lvl 3-5 men de är automatiska ,de flesta hackar willows o yews o andra går runt o spankulerar,de finns en i pilbågsaffärn i varrock

↗ till inlägget

det finns skitmånga gubbar i lvl 3-5 men de är automatiska ,de flesta hackar willows o yews o andra går runt o spankulerar,de finns en i pilbågsaffärn i varrock

ahhahahah menar du npc:n??? ahahahah den där gubben säljer bara dem andra i lvl 3-5 är riktiga personer med fusk!

Nivå 6 · Fuskare

nej, han menar att det finns en bot i range affären i varrock som köper alla pilar som kommer in, som han sedan säljer dyrt till vanliga spelare!

jaha ok nu vill jag ha en bra auto woodcutter med banker och inga virus man får alla mina fm! tänk dig jag tjänar mycket fm varje dag mera än 50fm!

Nivå 6 · Fuskare

jo det är klart, såsom du håller på och spammar i forumen så...

↗ till inlägget

jo det är klart, såsom du håller på och spammar i forumen så...

´

du har ingen bevis att jag spammar det är bara det att jag har många frågor om olika saker! och jag svarar mycket

PS:nu fick jag 5 eller 10 fm tror jag för det! hehe skoja bara :D

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

du får 3 för varje inlägg och 20 för varje nytt ämne!

jag mena inte att du spamma på riktigt utan att du skriver lite extra bara

Nivå 0 · Nykomling

Så får man inte göra :angry:

Inte fuska :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in