💬
Logga in
Fuska.se

Senaste Film...

181 svar · startad

The Girl Next Door.

4,5/5

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer.

Senast ändrad:

The Lost World: Jurassic Park

300, 6.5/10, ganska bra film, ingen höjdare men vissa riktigt grymma citat som kommer bli klassiker, behöver inte ens säga vilka. :P

Poseidon, 6/10, spännande men lite väl orealistisk ibland och man märkte lite missar...

Rush Hour 3.

5/5 lätt!

27 Oct 2007

Charlie and the chocolate factory xD

simpson the movie 10/10

Notting Hill 8/10

Den är ganska bra, även om jag inte är så mycket för de där kärleksfilmerna så är den helt okej.

28 Oct 2007

Dawn of the Dead. 10/10 :D

Donnie Darko för några dagar sedan, 10/10.

SE DEN!

Karamellkungen

The Shining

The Shining är en väldigt bra rysare som är skickligt regisserad av Stanley Kubrick. Han har med hjälp av musik & fotot lyckats skapa en bra stämning. Jack Nicholson's ageranden som Jack är svårt att glömma då de är så pass läskiga. Helt klart den bästa rysaren jag har sätt på länge som inte har en massa monster, maskar, överdrivna specialeffekter, you name it.

Betyg: 8 - 9/10

Senast ändrad:

Såg Highlander i morse. J*klar vilka fighter.

The Night of the Living Dead. 9/10.

Verkar se många filmer nu xD

Karamellkungen

Carlitos Way

Bra skådespelareinsatser av kända skådespelare som Al Pacino & Sean Penn. Själva filmen rullar på relativt bra och är i mellan åt underhållande. En jättebra film, men jag hade större förväntningar efter att ha läst baksidestexten på fodralet.

Betyg 7/10

Senast ändrad:

Trådstartare #15

American Pie: The Wedding

4/5

boobies :P

Råttatouille = Råttatojj... Mycket sevärd 8/10

Karamellkungen

Mr. Brooks

Jag hyrde den i dag på videomix och måste till min förvåning säga att den faktiskt var bra. Jag har hyrt en del filmer på senare som bara har varit okey eller urusla. Bra skådespeleri, intressant story, och i mellan åt är själva filmen faktiskt riktigt spännande. Slutet var grymt, det måste ni se!

Betyg 7 - 8 /10

Scream

7/10

Killer klowns from outer space

7/10

bra film. kul ide också ^^.

hm.. lite konstigt att de stavar klowns med k..iaf tv-bladet ^^.

29 Oct 2007

Land of the dead. 9/10.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in