jag har bara näst största huset :(
Acww Snack
Jag har kunga kronan det största huset som finns två troner och en j*vla massa guld roser utanför huset och ungefär 4oo mille på banken har gjort boondox till boondopolis och har alla guldverktyg!!!!
SLÅ DET OM NI KAN!!!
↗ till inläggetJag har kunga kronan det största huset som finns två troner och en j*vla massa guld roser utanför huset och ungefär 4oo mille på banken har gjort boondox till boondopolis och har alla guldverktyg!!!!
SLÅ DET OM NI KAN!!!
Yippi, hacker.
↗ till inläggethar största huset, 200k HRA poäng, alla snö gubbe saker, 2 troner, typ allt som är gjort av guld ( kek ), typ 3 nook affärer, 2 sables, alla ap invånare och jag har tagit bort väggarna runt staden, och jag är med i en hacking klan, powna de duJag har kunga kronan det största huset som finns två troner och en j*vla massa guld roser utanför huset och ungefär 4oo mille på banken har gjort boondox till boondopolis och har alla guldverktyg!!!!
SLÅ DET OM NI KAN!!!
jag har PRINSES KRONAN och har sjukt mycket guld roser utanför mit hus och museet
och så har jag smek namnet PRINSESGr gr= guld ros :D :D ;:
Hur får man sin FC?
Jag spelar seriöst...
Yey det är La-Di-Da day idag! ~ :)
↗ till inläggetindeed, den är värkligen tråkig
hur skjuter man ner brevbärar pelikanen ?
↗ till inläggethur skjuter man ner brevbärar pelikanen ?
med en slangbella som man köper i nooks affär.
visste du inte det???
har omkring 200.000 bells som jag fixat me AR
största huset, nookingtons
massor me ogräs
mable o brewster fullt vänliga
nu e min AR brickad :(
↗ till inläggetlaga den då?har omkring 200.000 bells som jag fixat me AR
massor me ogräs
↗ till inläggetjo fast jag menade när han kommer...fast jag har redan skjutit ner han vad är det man ska göra med han?↗ till inläggethur skjuter man ner brevbärar pelikanen ?
visste du inte det???
↗ till inläggetjo fast jag menade när han kommer...fast jag har redan skjutit ner han vad är det man ska göra med han?↗ till inläggethur skjuter man ner brevbärar pelikanen ?
visste du inte det???
prata med han
↗ till inläggethar inte haft möjlighet till att laga denhar omkring 200.000 bells som jag fixat me AR
massor me ogräs
Vem orker sälja saker. Köp Action Replay istället och få så mycket pengar ni vill! :P :kung:
håller med, action replay pew pew!!
Hur funkar AR?
man trycker in den i dset, startar dset, tar ut ARen sen stoppar man in spelet man vill fuska på sen fuska på!