💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Spelet Någonsin?

31 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

A Link to the past/Four swords (i samma spel) spelet är ju byggt på att man ska få Game Over fick Game Over runt 50 gånger i A Link to the past

eller så äre du som suger?

själv tycker jag tp är sämst, ganska så överlägset.

vet ni varför? jo dom tog så lång tid på sig att göra spelet, så folk fick högre förväntningar, och då blev det sämre än vad alla trodde det skulle bli.

1 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

A Link to the past/Four swords (i samma spel) spelet är ju byggt på att man ska få Game Over fick Game Over runt 50 gånger i A Link to the past

eller så äre du som suger?

själv tycker jag tp är sämst, ganska så överlägset.

vet ni varför? jo dom tog så lång tid på sig att göra spelet, så folk fick högre förväntningar, och då blev det sämre än vad alla trodde det skulle bli.

Tänk på att de måste släppa det i forväg, for om varken Super Mario Galaxy, Metroid 3 eller TP hade släppts på release dagen så hade Wiis kopare sunkit MYCKET, och då skulle alla bara ta en PS3 istället. Men eftersom att PS3 blev forsenad tills i Mars..

Nivå 4 · Lärling

? det jag menar är att dom hela tiden sa att det skulle komma ut men det komm inte...från början vare tänk att det skulle komma till jul 2005, sen april 2006, sen kom det jul 2006, ett år försenat...

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Zelda tp. Hade jag inte varit ett zeldafan hade jag dumpat skitet i samma grop som e.t

Bra sagt norrlandsbroder

Yea.

Men tyckte att spelet hade bra handling men var drygt -.-

2 Nov 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

? det jag menar är att dom hela tiden sa att det skulle komma ut men det komm inte...från början vare tänk att det skulle komma till jul 2005, sen april 2006, sen kom det jul 2006, ett år försenat...

Wii var försenat också.

3 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Wii var försenat också.

Det var tänkt som gc-exlusivt från början. Men iochmed förseningen så bestämde dem sig för en wii-version också.
4 Nov 2007

Paper Mario 2, utan tvekan. Läs min recension.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Norrlandbröder ni har rätt :)

Tp är sämst.

10 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag gillade inte Wind Waker, d va helt j*vla cp, enligt mig... vissa har dock sagt han e cool, men orka vara barn när man slåss mot ganondorf??? d e cp, plus TP va skitbra... klurigt som alla andra spelen, dock har ja fastnat för de där Old School spelen... Såsom OoT...

23 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Zelda tp. Hade jag inte varit ett zeldafan hade jag dumpat skitet i samma grop som e.t

Bra sagt norrlandsbroder

Yea.

Men tyckte att spelet hade bra handling men var drygt -.-

vad är det för fel med twilight princess? jag har en kompis som har klatat typ alla zelda spelen och han gillar tp väldigt mycket :mellow:
Nivå 3 · Lärling

Zelda II, helt klart!

24 Dec 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Zelda II, helt klart!

Japp! Så ska de va ;)
26 Dec 2007
Nivå 2 · Novis

Tp trodde man skulle vara lite bättre för det sag ju sa häftigt ut,Man trodde ju att svinga svärdet och sant skulle öka det roliga men nej da det blev nog det värsta

Senast ändrad:

27 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

jag gillar tp ändå, ja har spelat ca 28 timmar på 3 dar nu xP

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag gillade inte Wind Waker, d va helt j*vla cp, enligt mig... vissa har dock sagt han e cool, men orka vara barn när man slåss mot ganondorf??? d e cp, plus TP va skitbra... klurigt som alla andra spelen, dock har ja fastnat för de där Old School spelen... Såsom OoT...

Bara Ocarina Of Time och Twilight Princess och Zelda II man kunnat vara vuxen överhuvudtaget.

Senast ändrad:

30 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling

twilight princess sämsta spelet ever made. fuck twili :evil:

2 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

twilight princess sämsta spelet ever made. fuck twili :evil:

nejfan jag gillar det :)

11 Jul 2008

TP till Wii.

Hade köpt det till gamecube innan.

Ångrar starkt att jag köpte det till Wii också.

Själv trodde man att Wii-Remoten skulle vara avancerad och typ svärdet skulle röra sig som wii remoten.

Men nehe? Man slår i slowmotion. Link gör ett vanlig slag. Man slår åt höger. Link gör ett vanligt slag.

Man skakar nun-chucken medans man slår åt nått håll.. Aha då gör han en annan attack.

Nivå 7 · Fuskare

reign of fire

↗ till inlägget

reign of fire

Det är inte ett zelda spel...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in