Ulrica Schenström - Nicola Clase. Det ena puckot avlöser det andra.
än en gång Persson.
Ulrica Schenström - Nicola Clase. Det ena puckot avlöser det andra.
än en gång Persson.
Persson är bäst!!! Moderaterna har ju haft asmånga skandaler som t.e.x dator intrång.
Jag tycker att Fredrik gör så att dom rika med egna företag får det bäst!!!
Bara för att klargöra en sak så är Persson inte politiker längre.
Han avgick när han förlorade valet... Men dom menar innan. Står i tidningen att dom flesta har tappat förtroendet om Reinfeldt osv. Ingen bra start för han.
Jag gillar inte Reinfeldt. Han tror alla e gjorda av pengar, höja varenda liten grej som finns att betala. Allt blir mycket strängare, jag har också hört rykten att typ kläder ska höjas i pris. Det var bra som det var innan Reinfeldt.
Skatt för varje dator måste betalas i IT cafe, f*n typ tre IT cafe har stängt av i närheten!
sossarna är bäst. så jag gillar göran persson för han kunde poletik
göran var bättre tycker jag=)
↗ till inläggetModeraterna har ju haft asmånga skandaler som t.e.x dator intrång.
Det var sossarna som fick ett data intrång... men normalt att man har användarnamnet "sigge" och lösenordet "sigge"
Sen äger ju Centern!
En link till en rolig film:
Folkpartiet som utförde datorintrånget.
Jag vet, glömde skriva in det...
Jag hatar mikael söderlund och han e ju moderat men jag vettef*n vem som e bäst av reinfeldt och persson men båda e lika fula.
Men kan ni dra åt skogen allihop som bedömmer någon efter utseendet?! Vi snackar inte Mode&Utseende nu! Vi snackar politik här!
Båda har sina nackdelar och fördelar. Men jag tycker att Göran Persson skötte jobbet bättre.
Fredrik var helt klart sämre, saknar dessutom att kunna snacka skit om Perrson som man kunde då. (hehe)
Nu är det ju inte direkt Freidrich Reinfeldt som kommer på allt som ska ändras.
Men moderaterna kommer lugnt att avgå vid nästa omröstning.
De sänker bidrag och höjer alla möjliga skatter så det står härliga till...
De sänker t.ex sjukpenningen.
Och nu bettalar alla lika mycket på Fastighetsskatten. Vi får bettala det dubbla av vad vi gorde innan då vi bettalade ca 2000:-
persson var bättre fatta det blir snart skottpengar på Reinfeldt B)
Tycker Persson är lite mer erfaren än reinfeldt.Det är ju inte dom som bestämmer allt för den delen.
Jag tycker reinfelt är mycket bättre.
↗ till inläggetOch du märker ju av jävligt mycket.Jag tycker reinfelt är mycket bättre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in