Jag e ju bara 12 så jag har ingen men skulle gärna vilja ha.
Tatuering
kommer aldrig ha en tatuering eller jag har haft en tatuering med jag var 6 det var en hund och en katt :P
När jag fyller 15år så ska jag tatuera en ängel i halva ryggen. Och så Juventus i vänstra bröstmuskeln alltså nära hjärtat.
"For the Alliance" över mitt bröst är det ända tänkbara. annars är jag inte intresserad av det.
Naj tack, inga tatueringar för min del.
Det är både ganska dyrt + onödigt enligt mej. =/
Jag ska typ ha "compton" på ryggen på A.C.A.B. på vänstra armen. (kanske)
går ju ta bort om man vill de.
↗ till inläggetgår ju ta bort om man vill de.
Med det gör ju så himla ont!
↗ till inläggetdet gör ju nästan lika ont när man tatuerar sig också:D(nästan)
Kommer iaf skaffa 1 tatuering när jag blir äldre.
Nån som brukar kolla på miami ink då?
Att ta bort en tatuering över hela ryggen kräver massor av laserbehandlingar. Runt 8styck, och varje behandling kostar runt 7000-10 000 beroende på kvalite och försäkring hos behandlingen. Men Det blir runt 80 000 om man ska til exempel ta bort en hel drake på ryggen.
hm.... vet inte om jag ska skaffa en. men inga tatuerare får tatuera man om man är under 18år för att mans smak och intressen kommer ha ändras mycket när man blir äldre.
Det är under 16års åldern man inte för göra ett eget beslut utan vårdnadshavare.
Det var en artikel i metro, en 15 åring (tror jag) som tatuerade en hel drake på ryggen sen ångrade han sig.
↗ till inläggetDet var en artikel i metro, en 15 åring (tror jag) som tatuerade en hel drake på ryggen sen ångrade han sig.
Surt läge skulle man kunna säga.
Tatuering är trevligt...i små mängder. =) Vill själv skaffa en någon vacker dag..
↗ till inläggetJag kollar faktiskt ibland =OKommer iaf skaffa 1 tatuering när jag blir äldre.
Nån som brukar kolla på miami ink då?
När jag kollade senast så skulle en gubbe lackera en bil åt de O.o
↗ till inläggetlungt att man ska tatuera sig, en marijana planta på magen och en AK47a på ryggen.
för mycket gta San andreas? ._.
ett ganska stort kors på underarmen, var för feg för att fylla hela svart så det är bara ganska tjocka ramar i korsform.
snyggt faktist. :>
↗ till inläggetPrecis vad jag tänkte fråga <_<↗ till inläggetlungt att man ska tatuera sig, en marijana planta på magen och en AK47a på ryggen.
för mycket gta San andreas? ._.