💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Ngt Fel På Mitt Spel?!

12 svar · startad

Jag var i pallet town på pokemon red och så gick jag in i gräset och så kommer en sperow på l.40 upp.Jag fångade den och då skulle jag ha 40 pokemon,Men i stället hade jag bara 39 men när jag kollade vilka jag hade och jag hade 40 (jag hade inte 2 av ngn) Men det stog ändå att jag bara hade 39, då fångade jag lite svagare pokemon å kanske l.24 (Fångade inte dom i pallet town) men det stog ändå att jag bara hade 3 pokemon :(

16 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Glitch kanske.

17 Nov 2007

där det står att det bara är 3 pokemon menar jag 39 min 9:an knapp är lite konstigt

18 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Vad sjutton snackar du om?

Att om jag fångar pokemon finns dom inte i pokedexen men jag kan slåss med dom -.-

Nivå 5 · Fuskare

Aha, det är säkert "bara" fel på spelet.

Nivå 1 · Novis

det låtr som om det är fel på det

MM jag tror det också...

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

MM jag tror det också...

Men du kanske redan hade dem pokémonen. Pokédexen räknar bara en pokémon åt gången.

19 Nov 2007

Mm men jag fångade andra olika pokemon som jag inte hade och dom räknades ändå inte

men om du byter namn på pokemonen och köper ett nytt spel fångar den där sen kollar du på din pokedex så finns den där! :D (vem f*n bryr sig om ett nummer?) :meddum:

Nivå 6 · Fuskare

Om dom var utveckalade när du fångade dom får du inte dom utvecklingarna innan den.

SeriousSam: Man måste ha ett visst antal pokemon antal för att få vissa saker, och köpa att nytt spel hjälper inte.

21 Nov 2007

Spelar du fortfarande Pokémon Red? Oo

Miljontals glitcar på det, så det skulle inte förvåna mig om det var en sådan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in