säljer santa hat bjud till 18 dec tar bästa pris som jag får då tack.snälla spamma inte med 1gp sen nästa 2gp start bid är 15mil och tar inte emot fm!
Säljer Santa Hat!
15mil för en hatt som inte gör nått? ofta
↗ till inläggetdet är en holiday iteam från 2002 så gtfo min tråd om du inte köper den.15mil för en hatt som inte gör nått? ofta
Skulle lätt köpa den om jag hade RS cashet. Men just nu är det dåligt på den fronten, kan dock se om jga kan skrapa ihop ngt tills dess,
↗ till inlägget15mil för en hatt som inte gör nått? ofta
LOL f*n va Newbie du är asså ärligt. Santa hat är 15-30m den dropades 2002 (gå till tip.i sen general guides sen holy items)
Man kan ej få tag på sånna mer. Det finns typ bara 400 kvar på spelet
Är inte santa 250 mille?
↗ till inläggetsanta är 25mil nu phats är 250+milsÄr inte santa 250 mille?
Pratar ni om Santa hat i tibia eller Santa hat i runescape? :D
↗ till inläggetsanta i RUNESCAPEPratar ni om Santa hat i tibia eller Santa hat i runescape? :D
Kan tyvärr inte köpa, om du inte tar 670K och full rune... (det var ett skämt alltså!)
Fuska.se är ju verkligen rätt sida att skriva att man säljer en santa hat på... Då vill ju bara "skryta".
Om du värkligen vill sälja den så känner jag nog ett par stycken som bjuder 15m på den, hade jag gärna ochså gjort men har bara omkring 10m i items. Och jag vet ju hur tråkigt det är att ta emot items ^.^
↗ till inläggetlol jag sa start bjud är 15mil nu är den 25mil för den som bjuder nu!Om du värkligen vill sälja den så känner jag nog ett par stycken som bjuder 15m på den, hade jag gärna ochså gjort men har bara omkring 10m i items. Och jag vet ju hur tråkigt det är att ta emot items ^.^