💬
Logga in
Fuska.se

Assassin's Creed

50 svar · startad

↗ till inlägget

Testade spelet hemma hos en kompis nu för bara en kvart sedan och spelkontrollen är något av det mest magnifika jag sett i spelväg hittills. Det är hur enkelt som helst att klättra upp för en stor byggnad på bara någon minut, det krävs bara ett klick för att hoppa från ett hus till ett annat. Älskar kontrollen i Assassin's Creed mer än något annat. Nu sticker jag till Elgiganten och köper spelet!

Ett j*vla klick för att hoppa till en byggnad? Fy,

Nej, Jag är glad för att du berättade dedär, det ska vara en utmaning att hoppa fram till hus och hus -.-, Jag har nu sparat mig 600 spänn tack vare dig.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

om du blir omringad och sen alla anfaller samtidigt hade det ju blivit omöjligt att klara sej ut. det ska ju vara så verklighetstroget som möjligt.

I verkligheten hade ju inte fienderna bara stått där och tittat, de hade ju självklart utnyttjat att de är många emot dig, genom att attackera samtidigt. Detta hade självklart blivit svårare att hantera, men tänk så intensivt det kunde blivit. Dessutom kunde man använt andra taktiker istället, t.e.x springa iväg en bit, döda den snabbaste av dem, springa iväg igen etc.

Det är inte bara att hoppa på en brottsling även om man är flera. För brottslingen lär ju hinna döda några inann ni fått ner han och det är där skon kölämmer. Ingen vil ju dö.

just det!

snkacka inte skit då!

(vet inte vem jag säger det till..)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Testade spelet hemma hos en kompis nu för bara en kvart sedan och spelkontrollen är något av det mest magnifika jag sett i spelväg hittills. Det är hur enkelt som helst att klättra upp för en stor byggnad på bara någon minut, det krävs bara ett klick för att hoppa från ett hus till ett annat. Älskar kontrollen i Assassin's Creed mer än något annat. Nu sticker jag till Elgiganten och köper spelet!

Ett j*vla klick för att hoppa till en byggnad? Fy,

Nej, Jag är glad för att du berättade dedär, det ska vara en utmaning att hoppa fram till hus och hus -.-, Jag har nu sparat mig 600 spänn tack vare dig.

De är inte bara hoppa hus till hus jackass, det är en utmaning,

hela kontrollen är next genaration, jag tänker inte ens när jag spelar det bara kommer flyttande med knapparna.

Ps, jag tröttnar på din attityd Intech, du ee rätt dryg och respektlös ibland, Tror inte du skulle få gå med i assassins creed, sorry bara dom med spelet skulle fatta det.

Nivå 5 · Fuskare

Jag fattar inte InTech problem. Han har alvarliga psykproblem eller nått, att han orkar sitta inne på xbox 360 forumet och dissa precis allting och hylla PS3. Get a LIFE! InTech behöver inte komentera nått på 360 forumet då det är samma skitsnack hela tiden.

20 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

skönaste spelet till xbox 360.. kan tänka mig att de blir många knappar o hålla reda på till pc :( :D

↗ till inlägget

Fast du har så fel att alla här inne skulle skratta mot dig,. ;)

Pavilion, då skrattar du tillsammans med de "andra" åt både mig och chefredaktörerna på Gamereactor, och en del andra där... http://www.gamereactor.se/brev/86466/Besvi...ssin%27s+Creed/

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

om du blir omringad och sen alla anfaller samtidigt hade det ju blivit omöjligt att klara sej ut. det ska ju vara så verklighetstroget som möjligt.

I verkligheten hade ju inte fienderna bara stått där och tittat, de hade ju självklart utnyttjat att de är många emot dig, genom att attackera samtidigt. Detta hade självklart blivit svårare att hantera, men tänk så intensivt det kunde blivit. Dessutom kunde man använt andra taktiker istället, t.e.x springa iväg en bit, döda den snabbaste av dem, springa iväg igen etc.

Det är inte bara att hoppa på en brottsling även om man är flera. För brottslingen lär ju hinna döda några inann ni fått ner han och det är där skon kölämmer. Ingen vil ju dö.

Det är ju absolut inte lättare att alla står och avvaktar och inte gör ett skit. Det är så AI'n gör i Assassin's Creed. Om alla går på brottslingen samtidigt blir det mycket svårare för honom att kunna göra något.

Disskusionen om just det här börjar bli ganska utdragen och tråkig.

↗ till inlägget
Jag fattar inte InTech problem. Han har alvarliga psykproblem eller nått, att han orkar sitta inne på xbox 360 forumet och dissa precis allting och hylla PS3. Get a LIFE! InTech behöver inte komentera nått på 360 forumet då det är samma skitsnack hela tiden.
Vad har InTech sagt om Xbox 360? Han har ju för f*n bara kommenterat spelet. Man sjunker dessutom väldigt lågt när man säger att någon "har allvarliga psykproblem" i en disskusionstråd.
Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Du vet att Assassin's Creed finns på Ps3 också va?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad har InTech sagt om Xbox 360? Han har ju för f*n bara kommenterat spelet. Man sjunker dessutom väldigt lågt när man säger att någon "har allvarliga psykproblem" i en disskusionstråd.

Nu måste ju det jag sa tas med en nypa salt. Det jag blir irriterad över är att han säger att nånting är dåligt bara för att det är på en Xbox 360, om han nu ändrat sig så är det ju självklart bra, men att han säger dåliga saker om Xbox 360 för att det just är Xbox 360 och inte Sony det är det som jag stör mig på. Visserligen fanns Assasins creed till PS3 också men den verisionen är säkert mycket bättre.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Ska varva mitt Assassin creed på Playstation 3 sen ska jag nog sälja det. Somsagt 5/10 är sant. Spelet hackar upp sej och känslan när man strider med fienden är ej så bra. Annars är grafiken okej..

Jag har sagt väldigt mycket om ps3, Men när jag kommer med en otrolig vettig kommentar, Som både är rättvis mot ps3 och 360, Så kommer en person och säger att jag behöver psykproblem, Jag undrar vem som borde ha det... Jag sa till både ps3 och 360, Och om du nu hatar mig så förjävligt, skit i mig, Skit i mina inlägg, skit i mitt liv, Skit i min död, skit i mitt h*lvete, skit i mitt rike.. Jag bryr mig f*n inte.. Inte ett j*vla dugg. Tro vad f*n du vill.

Men ontopic, Är det bara jag som tycker i vissa ställen på trailern är det mindre bra grafik än på vissa ställen?

Eller är det bara svårare att göra det?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har sagt väldigt mycket om ps3, Men när jag kommer med en otrolig vettig kommentar, Som både är rättvis mot ps3 och 360, Så kommer en person och säger att jag behöver psykproblem, Jag undrar vem som borde ha det... Jag sa till både ps3 och 360, Och om du nu hatar mig så förjävligt, skit i mig, Skit i mina inlägg, skit i mitt liv, Skit i min död, skit i mitt h*lvete, skit i mitt rike.. Jag bryr mig f*n inte.. Inte ett j*vla dugg. Tro vad f*n du vill.

Men ontopic, Är det bara jag som tycker i vissa ställen på trailern är det mindre bra grafik än på vissa ställen?

Du måste vara den mest falske personen någonsin.

Och om det nu är så jobbigt med alla kommentarer är det inte jävligt onödigt att skriva grejer om PS3 i 360 forumet hela tiden då? Du ber ju om det...

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fast du har så fel att alla här inne skulle skratta mot dig,. ;)

Pavilion, då skrattar du tillsammans med de "andra" åt både mig och chefredaktörerna på Gamereactor, och en del andra där... http://www.gamereactor.se/brev/86466/Besvi...ssin%27s+Creed/

tror du ens jag bryr mig om nåt "gamereactor", man ee dum som drar sina slutsatsattser runt nån sida,

, har ni aldrig sätt en film som fått dålig kritik fast du själv tyckte den var väldigt bra?. jag har det.

Jag har klarat spelet, var riktigt bra spel fast sjukt slut,.

ps: med skratta saken vissa jag hur dum han är ibland.

↗ till inlägget

Patetisk,

Jag tycker själva trailern är dålig, tex på en trailer har han armbårste, man får inte de i spelet.

sedan i själva spelet ee de sjukt att man kan gömma sig på en sittbänk liksom hallå troligt att dom inte ser en.

21 Nov 2007

Vafan, Sa jag om att jag hatar allas kommentarer där? Nej!, Förstå era, Ja, ni förstår ju själva vad ni är.

Läs noga, så förstår ni.. Och jag har mina j*vla ***åsikter, och dem kan du f*n inte ta å ändra på.

Testade det hos en kompis.. var sådär.. inte i min smak, Så det blir inte ett köp..

Nivå 5 · Fuskare

Snälla ta det inte så allvarligt, jag ville bara att du skulle förstå då det inte händer något om man inte tar i lite med dig.

Assasins Creed verkar ha fått lite blandade åsikter om spelet, både bra och dåligt.

Tror du att jag förstått varför du tog i så hårt för ingenting då? - Nej, absolut inte. Dina överanklagelser gjorde det ännu värre för mej.

Är det någon skillnad på "ställena" till ps3 och 360, alltså, större på 360 eller så?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vafan, Sa jag om att jag hatar allas kommentarer där? Nej!, Förstå era, Ja, ni förstår ju själva vad ni är.

Läs noga, så förstår ni.. Och jag har mina j*vla ***åsikter, och dem kan du f*n inte ta å ändra på.

Testade det hos en kompis.. var sådär.. inte i min smak, Så det blir inte ett köp..

Haha, om du inte fatta hur du kränkte hela ubisoft genom sådan drygt sätt och vad f*n menar du med tex den där "vill itne ha spelet för enkelt att hoppa på tak", seriöst tror du nån i hela forumet vill höra en sån kommentar/åsikt, håll dom för dig själv eller säg de till ubisoft istället.

du kunde sagt typ "Vadå hur menar du med att 1 knapp för att hoppa på eller klättra upp på taken, eftersom jag har svårt att veta om jag måste lägga ut 600kroner på ett spel som inte är tillräckligt avancerat för mig".

↗ till inlägget
Tror du att jag förstått varför du tog i så hårt för ingenting då? - Nej, absolut inte. Dina överanklagelser gjorde det ännu värre för mej.

Är det någon skillnad på "ställena" till ps3 och 360, alltså, större på 360 eller så?

Nej det är inte större, fast man ser tydligt att spelet ee byggt för 360.

och på ps3 kan spelet stanna till har jag hört och varit med om hos en polare.

22 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska nog vänta tills en prissänkning på AC, så många andra speltitlar jag måste lira klart och köpa. Hehe det är nästa för mycket på en gång. :P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det är inte större, fast man ser tydligt att spelet ee byggt för 360.

och på ps3 kan spelet stanna till har jag hört och varit med om hos en polare.

Oh my god..

Seriöst, Alla spel kan stanna till, på ps3 och 360.

Och varför ser man tydligt att spelet är gjort på 360 då, Är väl det.. men ändå..`?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in