💬
Logga in
Fuska.se

Tibia

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej, jag har ett problem. jag har en egen tibia 7.92 server som jag har laddat ner här ifrån och så har jag laddat ner map-editor till det. mär jag öpnnar evelusion (asså mappen som jag öpna med map-editor) så kommer det fram "can't find NPC: soya, frodo, timral, nimral.m.m. HJÄLP mig, hur gör jag så att jag kan göra en egen map + att jag kan använda soya och de andra NPC:erna. PLZ HELP ME

MVH TIBIA FREAK (jag är desperat) :P :P B) :)

28 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling

Ursäkta, men vad är Tibia ska man ladda ner? Jag vill gärna testa så om du säger sidan så vore jag tacksam :D

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

hej, jag har ett problem. jag har en egen tibia 7.92 server som jag har laddat ner här ifrån och så har jag laddat ner map-editor till det. mär jag öpnnar evelusion (asså mappen som jag öpna med map-editor) så kommer det fram "can't find NPC: soya, frodo, timral, nimral.m.m. HJÄLP mig, hur gör jag så att jag kan göra en egen map + att jag kan använda soya och de andra NPC:erna. PLZ HELP ME

MVH TIBIA FREAK (jag är desperat) :P :P B) :)

Öppna mappen som du har mapeditor i och öppna sedan creatures.xml med notepad/anteckningar och kilstra in detta:

<creature looktype="127" name="Athan" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Donald" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Frodo" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Guild Master" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Johnny" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Lola" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Malak" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Maya" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Nimral" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Soya" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Timral" type="npc"/>

<creature looktype="127" name="Varkhal" type="npc"/>

29 Nov 2007
↗ till inlägget

Ursäkta, men vad är Tibia ska man ladda ner? Jag vill gärna testa så om du säger sidan så vore jag tacksam :D

www.tibia.com

Nivå 0 · Nykomling

woow tack Keylogger du e bäst

30 Nov 2007

no problemo

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in