Är det nån annan än jag som har sett den lilla flickan i Old Chateau? Såvitt jag vet så trodde jag att man bara kunde fånga Rotom där, men finns det något annat att göra?
Old Chateau
Man kan fånga Gengar och Haunter där också, om du har ett av dem här spelen i ditt DS: Sapphire/Emerald/Ruby/Fire Red/Leaf Green.
↗ till inläggetMan måste vara i rummet med två röda ögon på väggen och ha ett av dem där spelen i.Man kan fånga Gengar och Haunter där också, om du har ett av dem här spelen i ditt DS: Sapphire/Emerald/Ruby/Fire Red/Leaf Green.
Jag fattar inte, jag möter aldrig Rotom :( , varför?
Du ska gå in i huset på natten, sen ska du prata med TV:n. Dyker han inte upp då så får du vänta ett par timmar (på spelet såklart)
F#n vad jobbigt och sitta uppe på natten och vänta!
Natt är det väl runt klockan 20... det är inte sent. -.-
Eller så ändrar du tiden på din DS...
Orkar inte ändra tiden, börjar "natten" redan 8.
jag ska fånga den :3
Kan man breeda Rotom?
tror det han är ju inte legendarisk
Man kan breeda Rotom, ja.
yaaay det ska jag
Kollade runt på nätet och har upptäckt att det finns en gammal gubbe i huset också, han finns i rummet med ett långt bord.
om ni vill se ahn gå in och ut å in å ut tills ni ser han
↗ till inläggetHärligt, ska breeda s#it många Rotoms!Man kan breeda Rotom, ja.
↗ till inläggetGör som jag, breeda jättemånga och ge bort till andra som vill ha den, men be om någon liten sak eller någon pokémon, det brukar jag och mina kompisar göra.↗ till inläggetHärligt, ska breeda s#it många Rotoms!Man kan breeda Rotom, ja.
Jag har aldrig sett en liten flicka där inne o_O Men jag har sett den gubben, han gled igenom rummet och åkte till vänster. Jag tänker hela tiden att det kanske finns något mer i det huset, men jag vet inte ;/
↗ till inläggetJag har sett flickan, jag har för mig att hon lämnade en pokéboll efter sig.Jag har aldrig sett en liten flicka där inne o_O Men jag har sett den gubben, han gled igenom rummet och åkte till vänster. Jag tänker hela tiden att det kanske finns något mer i det huset, men jag vet inte ;/
Jag har glömt bort vad Old Chateau ligger :angry: .vad vad det nu igen?