Hur gör man egna smilesar till MSN? Det finns ju importera, men då blir det bara sånna där små smilesar som inte rör sig osv... Jag vill kunna göra lite större smilesar och animerade smilesar. Och då gissar jag på att det finns andra sätt än att importera smilesar... Nån som kan ge mig råd?
Msn Smilesar
↗ till inläggetAnvänd pivot :lol:Hur gör man egna smilesar till MSN? Det finns ju importera, men då blir det bara sånna där små smilesar som inte rör sig osv... Jag vill kunna göra lite större smilesar och animerade smilesar. Och då gissar jag på att det finns andra sätt än att importera smilesar... Nån som kan ge mig råd?
Var det ett skämt? Kan man göra enoma smilesar i ett animerarprogram? :o
Inte enorma men lite storre än vanligt och dom rör sig
Hur gör man enorma smilesar, då?
↗ till inläggetJag vet inte... ._.Hur gör man enorma smilesar, då?
För att göra en egen "smilies" så kan du kopiera en animerad bild från en hemsida och sen lägga in den på msn
↗ till inläggetmen då har man ju inte gjort den själv <_<För att göra en egen "smilies" så kan du kopiera en animerad bild från en hemsida och sen lägga in den på msn
↗ till inläggetde väl klartVar det ett skämt? Kan man göra enoma smilesar i ett animerarprogram? :o
↗ till inläggetmen man kan lägga in dom som smilesar och dom blir lite större och rör sig <_<↗ till inläggetde väl klartVar det ett skämt? Kan man göra enoma smilesar i ett animerarprogram? :o
Jo, jag så det. Men jag har ju sett vissa som har jättestora XD smilesar osv... Nån måste ju ha gjort de smilesarna, men med vilket program?
Ja du det är det nog ingen som vet om inte nån av dom smartaste
Är det kanske bara gifbilder där man har ändrat nånting?
kanske testa
Det finns ju typ att ladda ner på internet, är det bara så att säga bilder, eller? Nån som har laddat ner en smiley på internet kan väl säga vilken fil den fick? Om man bara vet filtypen, så går det väl att hitta nån maker för det också...
Rörliga smileysar är vanliga gif-bilder. Du kan göra dem i exempelvis Adobe Photoshop Imageready.
Jo, det har jag förstått... Jag vill veta hur man har gjort stora smilesar...
Avgudar ni här typ smilisar lr? xD
Näe, men jag vill typ veta hur man gör dem, vissa smilesar har ju svensk text och så...
du kan ju göra en i pivot och spara som GIF fil och göra som smiley på msn, men dom blir så himla små så man typ inte äns kan se den <_<