💬
Logga in
Fuska.se

Cs Hjälp

22 svar · startad

Hej jag kan inte conecta vissa mappar/servers! Och sen när jag tar på new game så kan jag inte välja de_rats för den är inte ens där.. Jag har ett grafik kort på 64 MB ska jag byta grafik kort? Och när jag är inne på steam och tar på join av en av mina polare så laggar jag fast innan ens mappen är uppe :(

Nivå 6 · Fuskare

Installera om allt.. Och sen lägger du mapparna i C:\Steam\steamapps\NAMN\counter-strike source\cstrike\maps

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Min kompis har samma problem, Han har försökt de mesta men det funkar ej.

kolla i svenska cs:s forumet också finns fler med samma problem.

;)

25 Nov 2007
↗ till inlägget

Installera om allt.. Och sen lägger du mapparna i C:\Steam\steamapps\NAMN\counter-strike source\cstrike\maps

Emm vad menar du :P vad är det jag ska lägga i mapparna?

Nivå 6 · Fuskare

Du ska lägga alla mappar som du laddar ner i maps ._. Och sen, eftersom du intek an connecta till vissa servrar. Installera om CSS.

mm men det är ett problem där,det kommer för det första upp bara 5-10 servrar på internet kategorin och alla är över 100 i lantency och jag kan bara spela på en del servrar och jag vet inte vad det är för fel,men jag kan inte joina ngn eller ta en server som kommer upp på internet kategorin.. :(

29 Nov 2007

INGET FUNKAR RIKTIGT JU!!!! HJÄLP!!!!!

9 Dec 2007

Har installerat om allt typ 5 ggr nu men det funkar ändå inte. Jag sitter vid en surf laptop och har 4.0 ''mbts'' i hastighet.

Jag har ett nerladdat CS som jag köpte av en kompis han har ladda ner det på nån site.

10 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Har installerat om allt typ 5 ggr nu men det funkar ändå inte. Jag sitter vid en surf laptop och har 4.0 ''mbts'' i hastighet.

Jag har ett nerladdat CS som jag köpte av en kompis han har ladda ner det på nån site.

DET ÄR DÄRFÖR! Omg.. KÖPTE DET!?!? DU KUNDE FÖR I HELSINGLAND FÅTT DET GRATIS! Och om du laddar ner CS så kan du bara köra på vissa servrar .. Dom måste vara crackade! Det här var bara.. för idiotiskt ^^

Gå nu direkt till han och spöa han ._.

Jag uppmanar inte till bråk.

Så han har lurat mig :o :( ska jag köpa ett riktigt cs kanske?,Men jag har ju CS på steam :huh:

Nivå 6 · Fuskare

Jo, men det är ett crackat CS. Du kan inte ändra nåt med servrarna eller nåt.. Föräns du köper riktiga ;) Hade också crackade förut men drog och köpte riktiga :P

12 Dec 2007

Okey, Men det är därför jag får problemet ''failed to contact game server''?

Nivå 6 · Fuskare

Nej, då vet jag inte. Trodde du fick "This steam acc doesn't own this game." errorn.. Men eftersom han sa att han laddade ner det, så kanske han ändå har laddat ner det olagligt ;) Vad vet jag.. Men ta ett snack med han.

Och.. Prova det här för din error;

Problem Occurs After Updating Steam

If you notice that this problem occurs directly after a Steam update and you've already disabled your firewall, please follow these directions:

1. Log out and exit Steam

2. Navigate to the C:\Program Files\Steam folder (this is the default location). If you have installed Steam to a different folder, please locate that folder now.

3. Delete the file "ClientRegistry.blob" and then close the Steam folder

4. Launch Steam and login. Steam should update and then you will be able to play

Men jag får ändå bara upp 3 servrar oh kan inte spela på ngn av dom men om jag köper ett lagligt cs i butik kommer det funka då?

Nivå 6 · Fuskare

Nu blev jag också osäker på om han bara har köpt spelet från steam och laddat ner det.. Men.. Du kan fråga han? Eller så går du bara i butik och köper ett eget. Kostar bara runt 200 + du får HL2DM och Day of Defeat: Source med.

MM för min kompis laddade ner allt från en sida och sen brände han av den till mig,sitt steam acc köpte han av hans store bror.

16 Dec 2007

kan ngn svara?

edit vi hade 8 ''mbit'' i hastighet.

Nivå 6 · Fuskare

Så du fick hans steam acc som han fick av sin storebror? Och sen brände han CS till din dator?

Och steam accet hade CS på "My Games" listan före du fick CS på din dator så ska allt vara okej.

Mer än så vet jag inte :(

17 Dec 2007

Men så om jag köper cs borde nog allt funka

Nivå 6 · Fuskare

Jag vet inte, prova ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in