Vem tycker att den nya wildy suger?
Jag tycker det för att jag vet inte ens hur man ska in i den stora arenan :S
Vem tycker att den nya wildy suger?
Jag tycker det för att jag vet inte ens hur man ska in i den stora arenan :S
Det suger, Jag tror att JaGeX gör tillbaka gammla duel arena och wildy. För över 50,000 Människor har skickar mail till dem
Det fett tråkigt utan wildy jag har ingeting att göra då.
Jag vill har kvar wildy, duel arena och clan war.
hmm har inte kört runescape på åratal, har dem tagit bort wilderness?
↗ till inläggethmm har inte kört runescape på åratal, har dem tagit bort wilderness?
Nä nerfat det mer.
vad har dem nerfat då?
Om man dör får man typ 2 minuter på sig att komma tillbax och ta sakerna innan "DÖDAREN" kan se de. Och. Andra kan reparera din "GravSten" Så den kan vara upp till en timma utan att han får dina saker! SUX!
18 DECEMBER * kommer Wilderness tillbaka igen!
Stå ut domma dagarna gubbar! :)
Ehhh. typ 300 dagar kvar? :S
↗ till inläggetNäe 5=/ kan du matte ?Ehhh. typ 300 dagar kvar? :S
Nämen det gamla wildy suger allt på rune, det nya är 100 gånger bättre.
KinaPutt jag har MVG + Är du blind? Det står att han har ändrat vad han skrev. Det var 18:de November först!
↗ till inläggetjaaaa..ny wildy suger!!men TheOracle de står faktist 18 dec-.-KinaPutt jag har MVG + Är du blind? Det står att han har ändrat vad han skrev. Det var 18:de November först!
Omg din idiot! Lär dig läsa vad jag skriver! HAN HAR ÄNDRAT INLÄGGET DITT j*vla ÄGGHUVUD! DET STOD 18 November!
Är alla på detta forumet blinda?
↗ till inläggetmen wtf!!noob!!!du sa att han hade ändrat det till 18 november,mooongo!! :angry:Omg din idiot! Lär dig läsa vad jag skriver! HAN HAR ÄNDRAT INLÄGGET DITT j*vla ÄGGHUVUD! DET STOD 18 November!
Är det Wildy för members ni menar eller är det för icke-members?
Har inte vart i Wildy på länge (icke-member)...
HAHAHAHAH lär dig svenska "Det var den 18:de November först" LOL! Kan du läsa alvarligt? Vem är mongo nu ditt åsnebarn
↗ till inläggetey var det inte du som var p11 igår?↗ till inläggetmen wtf!!noob!!!du sa att han hade ändrat det till 18 november,mooongo!! :angry:Omg din idiot! Lär dig läsa vad jag skriver! HAN HAR ÄNDRAT INLÄGGET DITT j*vla ÄGGHUVUD! DET STOD 18 November!
LoL inte jag iallafall + det var han. Så jäkla coolt at ändra ålder för status?
↗ till inläggetjag sa till han oracleLoL inte jag iallafall + det var han. Så jäkla coolt at ändra ålder för status?
↗ till inläggetnej?nej de står 18 dec-.-↗ till inläggetjag sa till han oracleLoL inte jag iallafall + det var han. Så jäkla coolt at ändra ålder för status?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in