💬
Logga in
Fuska.se

Spiderpig Förstörde Simpsons-filmen

17 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag menar allvar. Efter att trailern med Spiderpig kom ut väntade nästan alla idioter på att få se honom i Simpsons filmen. Nu 5 månader efter biopremiären pratas det fortfarande bara om spiderpig (om man nämner Simpsons filmen).

Jag har f*n blivit skittrött på att folk bara ser det som "filmen spiderpig är med i".

GRISEN VAR MED I 30 SEKUNDER AV EN FILM PÅ 1 TIMME OCH 20 MINUTER!!!

Resten av filmen var uppbyggd på skämt av hög kvalité. Och ändå måste alla tjata om dom 30 sekunderna...

Kortfattat: JAG HATAR SPIDERPIG

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

trevligt att höra =)

Spiderpig, spiderpig does whatever spiderpig does, can he swing from a web? No he can't he's a pig

Eller hur den nu går XD

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det finns väl alltid 1 bra höjdpunkt i filmer~~

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Det finns väl alltid 1 bra höjdpunkt i filmer~~

Heh, nog för att det var en bra höjdpunkt i filmen, men anldeningen till att jag tycker så illa om den är att den har blivit så överhypad.

Folk gör ju för f*n musikvideos till sången, och feta gubbar runt 30 som fortfarande bor hos sina föräldrar lägger ut videos där de mimar till den - NÅGOT HAR GÅTT FEL!

Själva scenen är magnifik, men det var ett enormt misstag att ta med den i trailern och reklamen.

Nivå 6 · Fuskare

Spiderpig e cool.

18 Dec 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jaså? Har själv aldrig hört någon nämna spiderpig i samband med filmen. Tycker själv det var en mycket tråkig scen, som resten av filmen ^^.

Nivå 6 · Fuskare

tycker också att spiderpig scenen har förstört simpsons filmen, första gången jag såg det tyckte jag att det va kul, men nu har det blivit så j*vla utjatat :angry:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Folk gör ju för f*n musikvideos till sången, och feta gubbar runt 30 som fortfarande bor hos sina föräldrar lägger ut videos där de mimar till den - NÅGOT HAR GÅTT FEL!

Själva scenen är magnifik, men det var ett enormt misstag att ta med den i trailern och reklamen.

Finns även normaltjocka gubbar i 60/70 års åldern som gör samma sak. :rolleyes:

http://projects.musicbay.se/sf/julkalendern/ (12:an)

Senast ändrad:

20 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag menar allvar. Efter att trailern med Spiderpig kom ut väntade nästan alla idioter på att få se honom i Simpsons filmen. Nu 5 månader efter biopremiären pratas det fortfarande bara om spiderpig (om man nämner Simpsons filmen).

Jag har f*n blivit skittrött på att folk bara ser det som "filmen spiderpig är med i".

GRISEN VAR MED I 30 SEKUNDER AV EN FILM PÅ 1 TIMME OCH 20 MINUTER!!!

Resten av filmen var uppbyggd på skämt av hög kvalité. Och ändå måste alla tjata om dom 30 sekunderna...

Kortfattat: JAG HATAR SPIDERPIG

Håller fullständigt med.

21 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

trevligt att höra =)

Spiderpig, spiderpig does whatever spiderpig does, can he swing from a web? No he can't he's a pig

Eller hur den nu går XD

:lol: !

Spiderpig e ju cool, man blir och skrattar när man ser det :rolleyes:

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

trevligt att höra =)

Eller hur den nu går XD

Man blir skrattar?

Nivå 2 · Novis

Spiderpig spiderpig does what ever a spiderpig does can he swing from a web no he cant hes a pig! Lookaaaat he is a spiderpigggg!!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Usel scen, jag blir bara sur over att han smutsar ner taket... xD

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

trevligt att höra =)

Eller hur den nu går XD

Man blir skrattar?

Aa, vart vill du komma?

Du behöver inte spamma ner tråden :thanks:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tyckte inte scenen var särsligt rolig... tills jag såg den på svenska hos en kommpis :lol: vad fult!

22 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

trevligt att höra =)

Eller hur den nu går XD

Man blir skrattar?

Aa, vart vill du komma?

Du behöver inte spamma ner tråden :thanks:

tror att han undrar va du menar me "man blir skrattar" :P

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Spider-Pig är ju jättegrym och låten är hur bra som helst.

Btw: Ingen Spiderpig - Ingen spillning - Ingen tank - Ingen förorening - Ingen film. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in