💬
Logga in
Fuska.se

Dyr

30 svar · startad

vad kostade den dyraste kläddplaggen du har köpt?

16 Dec 2007

4000kr, en Fjällräven jacka. Har haft den i 4 år nu!

↗ till inlägget

4000kr, en Fjällräven jacka. Har haft den i 4 år nu!

du växer inte mkt isf :P själv 900 för ett par jeans

Inte jag som köpt den. Den har legat ihoppackad i garderoben i 4år :)

19 Dec 2007

hmm,dyraste hmm det blir svårt,kanske min canadien gose jacka polar express 9 000kr :/ den var dyr,men det var det värt när man kom till skolan i den,den mest dyraste och onödigaste saken jag har köpt är nog Ralp Lauren paraplyet för 1700kr.

Senast ändrad:

Är inte Canada Goose polar express lite extremt för varm? Har hört att det är såna som åker till Nordpolen och sånt för och studera glaciärer osv som använder det. Men visst, det brukar va svinkallt här i Sverige så det är nog mysigt med den :)

20 Dec 2007

Hmm.. Köpte en Warp Jacka för 2-3 år sedan för runt 2000:- eller nått..

9000:- för en jacka?! O_o

vet inte riktigt vilket mitt dyraste klädesplagg e, men jag skulle gissa på ett par jeans för typ 600-700:-

21 Dec 2007

Jacka för 2000-2500 kronor.

↗ till inlägget

vet inte riktigt vilket mitt dyraste klädesplagg e, men jag skulle gissa på ett par jeans för typ 600-700:-

Ja vissar barn har rika föräldrar =) tyvär är världen orättviss.

499:- ett par jeans, pallar inte lägga mer pengar än så på kläder :P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

eller så ljuger han?

mitt e noog min jacka för 5999:- ganska dyrt men jadu jag har växt ur den hehe ;: :pinch:

999 kr för ett par adidas skor

↗ till inlägget
↗ till inlägget

eller så ljuger han?

skulle jag sitta och ljuga,knappast,det är omoget att ljuga,och jag ljuger inte om mina föräldrar det är oärligt.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sådana som du äcklar mig. Tror du att du är bättre än oss för att dina päron har "fina" jobb!? Med tanke på hur du stavar kommer du nog dock inte kunna fortsätta i samma stil när du blir vuxen. >_>

Haha, fuska har ju blitt värsta myttar-forumet!

Köpte en kavaj i våras också som avr rätt dyr har jag för mig..

22 Dec 2007

Hmm,jag äcklar dig,vem bryr sig,men med den respekten som du har imot folk lär du va arbetslös.och?? det är inte mina päron det är mina föräldrars föräldrar som har tjänat ihop dom största miljonärna,men sen har min morsa och farsa fortsatt och göra högen större ;) :)

men dom har fortfarande "fina" jobb,men du dina föräldrar kanske också skulle kuna få såna där "fina" jobb som mina föräldrar har,om dom hade en högskoleutbildning,mina föräldrar har jobbat skit hårt och mina farmor och mormor också har gjort,så dom har gjort sig förtjänta för dom pengarna dom har jobbat hårt för,min mina är ju som sakt inga soffliggare som det verkar som dina är.

Senast ändrad:

Det är inte lönt att diskutera med dig. Du kommer ändå inte förstå. Farväl, din trångsynta snobb.

Senast ändrad:

23 Dec 2007

Som jag själv har sköpt så är det väll runt 700 kr eller så .... kan ha varit mindre. (:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in