↗ till inläggetOm du var seriös så har du helt fel.↗ till inläggetNej, det heter inte RROD utan det Heter ROF, Ring of FireMan har då f*n aldrig sagt "The Red Master Ring Of Light", RROD heter det, Red Ring of Death, men jo du har rätt i att felet kan komma av att kontaker inte sitter riktigt bra, så kolla strömmen och videosladden ;)
Fel På Xbox 360.
↗ till inläggetOm du var seriös så har du helt fel.↗ till inläggetMan har då f*n aldrig sagt "The Red Master Ring Of Light", RROD heter det, Red Ring of Death, men jo du har rätt i att felet kan komma av att kontaker inte sitter riktigt bra, så kolla strömmen och videosladden ;)
Nej, det heter inte RROD utan det Heter ROF, Ring of Fire
Jag sa till en kille att det hette RROD men då bara han skratta och sa att det hette ROF.. :o
Jag är lite förvirrad :wacko:
Suck. Måste vi ha ett namn på detta? Finns det då ngt "rätt" namn. Ring of fire, Red ring of death... Kalla det vad ni vill, bara man förstår.
Till Topic: Ring Microsoft Supporten. Men eftersom du bara haft den i några timmar bör du gå tillbaka till butiken där du köpte din box, och antingen kräva pengarna tillbaka eller en ny produkt.
↗ till inläggetMeh, tidigare idag gick jag till iaffären och bytte ut den xD
SFrisk, som han skrev tidigare så är det fixat ;)
Niice ;D hahaha. då låter vi den här tråden dö då :)
Typ...
Yup...
Tråd uspårad, låser.