💬
Logga in
Fuska.se

Wii Eller Xbox 360

97 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

har både 360 och wii, båda e as bra men de beror på om du vill kunna slå bollen själv i baseboll och sådär men annars e dom typ lika bra wii e ju lite coolare men 360 e också bra.

Nivå 3 · Lärling

360 har bättre onlineläge, bättre grafik, och lite bättre spel.. men det är bara vad jag tycker..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii

Bara?

Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.

Japp, bara!

*host*

Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes:

Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink:

kan kopplar ju in en annan grej . då e de lättare :P

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Välj Wii jag har båda, så mycket roligare. Sån känsla med kontrollerna. Jag skall he iväg mitt Xbox 360.

Kan jag få det då?
27 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

Wii är för 8år neråt tycker jag! köp Xbox360!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där...

suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii

Ni har sååå feel, Wii är en ren spelglädje man upplever själv hur de är att va huvudpersonerna i spelen

jag tycker du ska välja Wii

min brorsa är 23 år, han o sina kompisar sitter hela nätter med bara nåra spel och en wii konsol

mitt råd KÖP WII

28 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Köp 360!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Köp 360!

haha du måste skämta!

i wii är man verkligen med i spelet än att man har en dum kontroll i handen

wii är 100% spelglädje

Nivå 2 · Novis

Wii såklart, spel glädjen är toppen. Man tröttnar inte på wii.

Wii har grymt bra spel och det kommer snart fler grymma spel. :) :) :) :) :)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp 360!

haha du måste skämta!

i wii är man verkligen med i spelet än att man har en dum kontroll i handen

wii är 100% spelglädje

Jag har knappt haft det i ett år och har redan tröttnat <_<
29 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare

Palla alla fanboys som whinar om att den ena konsollen är bättre än den andra. <.<

Personligen så tycker jag att Wii är det bästa valet men det är vad jag tycker.

Och så vill jag påpeka att fråga på fuska.se om vad som är bäst kanske inte är världens bästa idé med tanke på alla whinande fanboys + att ingen annan kan väll ändå bestämma åt dig vad som är bäst?

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Palla alla fanboys som whinar om att den ena konsollen är bättre än den andra. <.<

Personligen så tycker jag att Wii är det bästa valet men det är vad jag tycker.

Och så vill jag påpeka att fråga på fuska.se om vad som är bäst kanske inte är världens bästa idé med tanke på alla whinande fanboys + att ingen annan kan väll ändå bestämma åt dig vad som är bäst?

Håller med dig där!
Nivå 2 · Novis

Om ni är emot folkgrupper så som fanboys så kan man teknist sett rasistiska xP

Nej men alla får väl skriva vad man vill sedan är det hur du tolkar det det beror på...

förseten så om man tar allt på lika stort allvar så överreagear man nästan :S

Nivå 3 · Lärling

Lungt 360!!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii

jävligt

HAHAHAHAAHA det va det idiotiska jag nånsin hört! vadå vuxenspel på xbox det finns väl för f*n j*vla bebis spel på Xbox med, du det finns visst '' riktiga spel '' på Wii! ett råd är att inte köpa xbox det låter för jävligt.

jag har faktiskt 2 st wii hemma en har min 23 årige bror en har jag! där ser ni min bror är 23 och spelar wii! >:< det är för f*n inget bebis spel! han sitter uppe hela natten med sina kompisar o spelar! för f*n vikken idiot du är som skriver så!

köp wii,

Xbox är bara skit, den går sönder as lätt

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

bara tre???

Det är dom tre Bästa spelen till Wii som är ut och inte dom enda Bra...

Har jag sagt att det aldrig nånsik ska komma några fler bra spel? Jag sa att det bara finns 3 i nuläget.

Har du ens spelat Trauma center: second opinion??

Den bästa sortens simulator efter Phoenix Wright!!

30 Dec 2007
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur gammal e du då? 3? 6? 9? Aja, gillar du att få huvudvärk av ljud köp 360.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man kan ju alltid använda headset ^^

Det är därför dom finns till Xbox 360 :3

↗ till inlägget
↗ till inlägget

360 låter inte så högt så att man får huvudvärk... Iallafall inte mitt, blir inte äns störd av det.
24 Mar 2009
Nivå 2 · Novis

wii skall du testa ^ ^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in