Vad ska jag Välja Xbox360 eller Wii? :o
Wii Eller Xbox 360
xbox 360
e xbox 360 dyrare än wii?
ja
jag tycker att du ska tänka efter innan du köper en konsol. tänk på vilka spel som finns och vilka som kommer att komma. för mej blev det 360.
jag tycker du ska köpa wii. :D
360 låter förj*vligt, om man int e van och har hyffsat tyst ljud så fick i allafall jag ont i huvvet..
har inte spelat xbox 360 men tycker du ska köpa wii finns roliga spel till det
Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där...
Både konsolerna är bra, du får helt enkelt känna efter.. 360 har xbox live, wii har rolig konsol, 360 har ett stort utbud med spel medans wii har bra exklusiva spel.. bara att välja! :)
↗ till inläggethar inte spelat xbox 360 men tycker du ska köpa wii finns roliga spel till det
↗ till inläggetJa, köp Wii. Det finns typ bättre spel där...
suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii
Men alla är inte barnsliga.
jag skulle välja 360 håller med både Eldapa och Khazar att det finns många barnsliga spel men alla är inte det
Min kompis har Wii och han älskar det
Wii FTW, bästa spelen, bästa känslan, bästa priset!
↗ till inläggetInstämmer ;)Wii FTW, bästa spelen, bästa känslan, bästa priset!
Nintendo Wii
Bättre grafik: 360
Spelkänsla: Wii
Ta Wii :D
Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii.
Inte för att jag gillar 360 men om du vill ha mogna spel så borde köpa ett 360.
PS. Ett till tips är att köpa PS3.
( Dumt av dig att ta den här på Wii forum alla fans kommer säga att Wii är bäst )
↗ till inläggetBara?Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii
Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd.