Vilket e det bäst och skönast på tycker ni?? Själv tycker jag nog 360. Bättre grafik på playstation 3.
Oblivion
Det är bättre grafik i Oblivion på PS3, eller ja, man ser längre kan man säga, men föredrar Xbox 360 då det är rumble i kontrollen och att det är omöjligt att spela mer än 4h i sträck med en PS3 kontroll.
det är ingen stor skillnad. vet inte om modsen är gratis till PS3 eller hur det funkar jag har det till mit 360 för PS3an har inge rumble =(
Ok, men är det inte bättre färgkvalitet på Xbox 360? kolla här: http://www.gametrailers.com/player/18084.html
Elr har dom bara höjt "brightness" på PS3 för det går ju på 360 också.
↗ till inläggetDet är bättre grafik i Oblivion på PS3, eller ja, man ser längre kan man säga, men föredrar Xbox 360 då det är rumble i kontrollen och att det är omöjligt att spela mer än 4h i sträck med en PS3 kontroll.
Det är bevisat att grafiskt vinner 360 över PS3, medan PC utklassar de båda.
Nja, grafiken är bättre på olika punkter på olika konsoller i Oblivion, dock som du säger äger ju PC de båda, men på Xbox 360 är ljuset mer realistiskt än på PS3 men PS3 har dock längre draw distance (vilket är att om du t.ex. går på en väg och så kommer ett hus upp en bit bort så kommer du se det huset snabbare eller längre bort på PS3 än på Xbox 360), sedan har PS3 också snabbare laddtider, men jag kollade också på den där filmen och färgerna är ju så mycket bättre på Xbox 360 än på PS3.
↗ till inläggetNja, grafiken är bättre på olika punkter på olika konsoller i Oblivion, dock som du säger äger ju PC de båda, men på Xbox 360 är ljuset mer realistiskt än på PS3 men PS3 har dock längre draw distance (vilket är att om du t.ex. går på en väg och så kommer ett hus upp en bit bort så kommer du se det huset snabbare eller längre bort på PS3 än på Xbox 360), sedan har PS3 också snabbare laddtider, men jag kollade också på den där filmen och färgerna är ju så mycket bättre på Xbox 360 än på PS3.
mm, det är v'ldigt dåligt på 360. Om man står vid byn där vid Imperial city waterfront så kollar man över vattnet så ser det SKI*fult ut.
↗ till inlägget↗ till inläggetNja, grafiken är bättre på olika punkter på olika konsoller i Oblivion, dock som du säger äger ju PC de båda, men på Xbox 360 är ljuset mer realistiskt än på PS3 men PS3 har dock längre draw distance (vilket är att om du t.ex. går på en väg och så kommer ett hus upp en bit bort så kommer du se det huset snabbare eller längre bort på PS3 än på Xbox 360), sedan har PS3 också snabbare laddtider, men jag kollade också på den där filmen och färgerna är ju så mycket bättre på Xbox 360 än på PS3.
mm, det är v'ldigt dåligt på 360. Om man står vid byn där vid Imperial city waterfront så kollar man över vattnet så ser det SKI*fult ut.
Det där med färgerna är ju för att nör dem spelade på 360 var det mycket bättre väder i oblivion världen och när dem spelade på ps3 var det dåligt väder.
Det var ju soligt i båda filmerna, är du blind eller?
Det här var väl en ganska rejält dum tråd.
Jaja, självklart är Oblivion bättre på 360.
Mest för att jag hatar PS3, men iallafall.
Jag hatar Dual Shock-handkontrollerna också,
de har aldrig någonsin varit sköna att använda.
Fråga, sett trhillers och läs om de de ser skit kul ut, då jag menar elder scroll IV oblivon,men ser man verkligen bara en hand med ett svärd?, för sånt hatar jag, men går de se hela gubben och srpinga runt skall jag nog köpa de så min fråga är:
går de ställa in att man ser hela karrakträen på PS3 konsolen i oblivon elder scroll IV?
↗ till inläggetFråga, sett trhillers och läs om de de ser skit kul ut, då jag menar elder scroll IV oblivon,men ser man verkligen bara en hand med ett svärd?, för sånt hatar jag, men går de se hela gubben och srpinga runt skall jag nog köpa de så min fråga är:
går de ställa in att man ser hela karrakträen på PS3 konsolen i oblivon elder scroll IV?
Ja, det går.
Det är dock 100 tusen gånger lättare och roligare att spela i första person.
↗ till inläggetFråga, sett trhillers och läs om de de ser skit kul ut, då jag menar elder scroll IV oblivon,men ser man verkligen bara en hand med ett svärd?, för sånt hatar jag, men går de se hela gubben och srpinga runt skall jag nog köpa de så min fråga är:
Jag tyckte så med i början. Men du komma gilla det mer sen. Dubbelt så skönare att spela första person.
(Jo, ganska dum tråd men kul)
Tycker tråden är bra, för det är en tråd om random fråger, istället för 1 fråga sedan låsa tråden.
Själv undrar jag om det bara ee jag eller när man sitter på hästen i första person och kollar på skuggan på hästen och en själv så är det ingen skugga på en själv bara hästen, fast sedan går man ut i tredje person så ee skuggan där.
Undrar bara om det är så för er också?.
ps: tycker det är lite dåligt när man måste typ skjuta 10 pillar för att döda en snubbe som tillochmed inte har armor på sig.
↗ till inläggetTycker tråden är bra, för det är en tråd om random fråger, istället för 1 fråga sedan låsa tråden.
Själv undrar jag om det bara ee jag eller när man sitter på hästen i första person och kollar på skuggan på hästen och en själv så är det ingen skugga på en själv bara hästen, fast sedan går man ut i tredje person så ee skuggan där.
Undrar bara om det är så för er också?.
ps: tycker det är lite dåligt när man måste typ skjuta 10 pillar för att döda en snubbe som tillochmed inte har armor på sig.
hehe, likadant här... Jag har också en fråga. Vi har plasma 42 tum hdtv... Måste man ha hdmi sladd för att det ska bli RIKTIGT bra??? Eller är det ingen skillnad...
↗ till inläggetDet var ju soligt i båda filmerna, är du blind eller?
Kollade faktiskt aldrig på filmerna men jag läste nånstans då de jämförde två filmer från spelet och då hade de gjort som jag sa så jag gissade på att det var samma film.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet var ju soligt i båda filmerna, är du blind eller?
Kollade faktiskt aldrig på filmerna men jag läste nånstans då de jämförde två filmer från spelet och då hade de gjort som jag sa så jag gissade på att det var samma film.
Men kolla nu då... Dom svänger olika och dom har olika laddningstid...