💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Portable!

38 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Jag har kollat med Microsoft och dem håller på att designa massa olika xbox 360 portable. Fast som sagt så e det fortfarande inte säkert om Microsoft ska tillverka en xbox 360 portable.

För om det skulle komma skulle det någ ta minst 3 år eftersom dem har planerat att få släppt xbox 720 år 2010-2011. Fast fortfarande också något som inte e allssäkert!! hmmm mysko!! <_<

↗ till inlägget

Jag har kollat med Microsoft och dem håller på att designa massa olika xbox 360 portable. Fast som sagt så e det fortfarande inte säkert om Microsoft ska tillverka en xbox 360 portable.

För om det skulle komma skulle det någ ta minst 3 år eftersom dem har planerat att få släppt xbox 720 år 2010-2011. Fast fortfarande också något som inte e allssäkert!! hmmm mysko!! <_<

Kan jag få en källa på att Microsoft har börjat att planera en portabel Xbox?

Som sagt så har ju Microsoft påbörjat arbetet med Xbox 720 (kodnamn) och jag tror inte att de skulle utveckla två konsoler samtidigt.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Så. Jäfla. Fake.

Nivå 5 · Fuskare

Jag gillar Xune 360, den ser ganska nice ut.

Nivå 8 · Veteranfuskare

På den andra bilden (den svarta) och den sista (ser ut som en utdragen handkontroll så är det samma Halo bild.)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ja, den enda nackdelen är att den inte har någon styrspak :P
29 Dec 2007
↗ till inlägget

Ja, men utan styrspak blir det ganska jobbigt. Fast det kan ju bli problem med att ha en styrspak utfälld hela tiden också, men själv skulle jag nog föredra en portabel konsol med styrspak.
Nivå 8 · Veteranfuskare

PSP har ju en rund ring som är som en styrspak fast den inte står ut. Sån kunde man ju ha på Xbox Portable.

http://img165.imageshack.us/img165/4589/pspfz3.png

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Nintendo DS har ju ingen.

Nivå 4 · Lärling

Nej men den har pekskärm istället, vilket jag mycket hellre skulle vilja ha!

30 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Både och skulle va skönast.

↗ till inlägget

Nintendo DS har ju ingen.

Måste bara fråga, vad har det med saken att göra? Det är en stor skillnad på Nintendo DS och PSP + Xbox.
1 Jan 2008
Nivå 5 · Fuskare

Jag menar att Nintendo går ju att spela, och den har ingen joystick.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Skulle vilja ha den som såg ut som en utdragen handkontroll. Kanske inte den smidigaste men den verkar klart skönast att spela på.

3 Jan 2008

Om någon här är sanna. Så vette jag ***. Dom kommer inte klara av det + med photoshop kan man göra mirakel.

9 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

fy f*n vad allt är fejk fejk FEJK

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om någon här är sanna. Så vette jag ***. Dom kommer inte klara av det + med photoshop kan man göra mirakel.

Jag tror ingen här tänker kommentera det där.

Förresten så behöver jag ingen portabel Xbox, jag har ju mitt DS. ;)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det e ju en copy av sony mylo som finns

http://blog.taragana.com/wp-content/upload/sonymylo.png

23 May 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

kolla här vilken grym bild på ett xbox 360 portable jag hittade så nu undrar jag om nån vet om det ska komma eller inte.

verkar as grymt ju!!

DET KKLART ATT DEN ÄR FAKEpost-75761-1211557118_thumb.jpg

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in