Ja, hur långt har ni kommit på NFS PS??
Och vilka bilar har du??
Ja, hur långt har ni kommit på NFS PS??
Och vilka bilar har du??
21%
En Mustang, Corvette C6, Nissan 350 Z, Infinity G 35, Toyota Supra, Dodge Charger R/T
Jag har själv kommit 19%
Jag har en Pontiac GTO(drift) , en Ford Mustang GT (drag), en Pagani Zonda F (drag), en GTO (drag), Mitsubishi Lancer (bana) och en Dodge Viper (fartutmaning).
Var kan man kolla hur långt man har kommit?
Lyckades :P
2% ^^
DU kan kolla hur långt du kommit på karriär översikten
Körde i en timme nu är på 15% och klarat dragracekungen med en Mazda RX-8 :P
↗ till inläggetJa, hur långt har ni kommit på NFS PS??
Och vilka bilar har du??
Jag kom 60%-61% Sen kracha Cp Hpn nu kan jag inte få igång skiten igen j*vla Dyra skit sak kan inte komma in i min hp nåmer kommer bara till bootscreenen sen startar skiten om igen
Nu måste jag låna om skit spele och skaffa en No Cd-DVD crack igen
↗ till inläggetVad synd att den krashade....↗ till inläggetJa, hur långt har ni kommit på NFS PS??
Och vilka bilar har du??
Jag kom 60%-61% Sen kracha Cp Hpn nu kan jag inte få igång skiten igen j*vla Dyra skit sak kan inte komma in i min hp nåmer kommer bara till bootscreenen sen startar skiten om igen
Nu måste jag låna om skit spele och skaffa en No Cd-DVD crack igen
Jag har nu kommit 44%
Jag har kommit 66% och har 6 bilar.
Jag behöver Hjälp med hur man stylar en bil med lackering , vinyler och så?? :huh:
↗ till inläggetGå in på specialuppgraderingar och sen in på utséendedelar.Jag behöver Hjälp med hur man stylar en bil med lackering , vinyler och så?? :huh:
Vet ej hure långt jag kommit nårra % kanske. Har en Subaru Impreza GTI a 300häst.
↗ till inläggetVa, det var bra gjort! :P Förresten e det en tjej. :PLyckades :P
2% ^^
DU kan kolla hur långt du kommit på karriär översikten
Körde i en timme nu är på 15% och klarat dragracekungen med en Mazda RX-8 :P
PS. Köp Lambon, den e värt pengarna, ja vet!:P Den e väldig go' att köra. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in