↗ till inläggetInget illa menat, men du borde nog tänka lite själv innan du skriver, då jag är ganska säker på att Salzalada menade Hajick med det han sa. :rolleyes:
Humm, det tror jag med. Men jag kan fatta varför hon trodde fel. Om man ser på inlägget så kan det se så ut, det är hur man ser på det. Är lite svårt att veta om personen inte skriver det, eller om det inte är skrivet rakt efter inlägget som det handlar om. Men jag tror Cookie inte skulle sagt så. Jag har "hört" att hon har varit trött den sista tiden. Njaaa jag vet inte riktigt varför. Eller det gör jag :P jag kan säga vissa av de ord som stod med:
Fest, cola, häst, kille, gräsklippare! Kan någon lista ut vad det kunde vara? Jag kan säga detta, jag fattar om hon bara skrev det INNAN hon han läsa om inlägget och fatta det riktigt. Särskilt efter den festen! ;:
He, he! Tur att det bara var ett missförsånd :) Sånt händer!
Liksom varje gång jag kommer spela Wii. Kommer jag tänka på detta inlägg. Och det kommer få mig att minnas "händelsen" och det kommer att få mig att garva mig till döds!! Så CookieGun, antagligen är du nja, "lite" trött. Eller så är du korkad.
MVH
Från mig
p.s
Seriöst har du 200 i IQ eller är det ett talesätt vart du kommer från? En sak till ... vart kommer du ifrån?