Blev Commander idag.
Halo 3 Rank
grattis :)
Idag hade jag tänkt börja jobba för General rankingen. Har spelat väldigt mycket Guitar Hero och The Orange Box på sistone men nu ska jag satsa på Halo igen. :)
↗ till inläggetGött! =)Idag hade jag tänkt börja jobba för General rankingen. Har spelat väldigt mycket Guitar Hero och The Orange Box på sistone men nu ska jag satsa på Halo igen. :)
Själv började jag nyligen och är bara Gunnery Sergeant.
Ska försöka dra upp några grades idag.
Har haft Halo 3 sen slutet av November men inte kört så mycket. É bara Sergeant. Vad e högsta graden?
↗ till inläggetHar haft Halo 3 sen slutet av November men inte kört så mycket. É bara Sergeant. Vad e högsta graden?
General.
Man kan kolla alla ranker på sin Service Record på bungie.net.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar haft Halo 3 sen slutet av November men inte kört så mycket. É bara Sergeant. Vad e högsta graden?
General.
Man kan kolla alla ranker på sin Service Record på bungie.net.
OK, tack :)
Jag är löjtnant snart grade 2.
Sergeant, grade 2.
Gunnary Sergeant. Snart Gunnary Sergeant, grade 2.
Gunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o
↗ till inläggetGunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o
Hehe, jag blev aldrig grade 3 utan löjtnant direkt efter grade 2 :o
↗ till inlägget↗ till inläggetGunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o
OK, för på bungie.net så står det att man blir Gunnary Sergeant, grade 3 sen Gunnary Sergeant, grade 4 och sen löjtnad. HÄR
↗ till inlägget↗ till inläggetGunnary Sergeant, grade 2. Behöver 90 exp till Gunnary Sergeant, grade 3 :o
OK, för på bungie.net så står det att man blir Gunnary Sergeant, grade 3 sen Gunnary Sergeant, grade 4 och sen löjtnad. HÄR
Ja, men inte om ens skill är hög nog.
Jag kommer allvarligt inte över 47 i skill... :(
Är Captain grad 2 fast runt 20 i skill xD
Hej alla :) ny här, men inte ny på Halo. Ja e lvl 48 Brigadier Grade 1 med 780 exp.
Så jobbigt att komma upp till lvl 50 :/
Kan inte spela just nu heller för mitt Xbox e på lagning så får tebax det om ca 1 vecka elr ngt..
Annars om nån skulle vilja spela å försöka komma över lvl 48 i Team Slayer elr Team Doubles så kan ni adda ThunderyGordon om typ 1 vecka elr ngt.
↗ till inläggetHej alla :) ny här, men inte ny på Halo. Ja e lvl 48 Brigadier Grade 1 med 780 exp.
Så jobbigt att komma upp till lvl 50 :/
Kan inte spela just nu heller för mitt Xbox e på lagning så får tebax det om ca 1 vecka elr ngt..
Annars om nån skulle vilja spela å försöka komma över lvl 48 i Team Slayer elr Team Doubles så kan ni adda ThunderyGordon om typ 1 vecka elr ngt.
Jag är level 43 i Team Slayer, kommer inte upp till 45. Men jag är grym på Halo 3, jag har bara otur med laguppdelningen jag får.
Så om du hjälper mig hjälper jag dig ^^
Jag heter White Lama på Xbl. Addar dig när jag kommer hem.
Hehe, jag är Major (en silver stjärna)
Tar och bumpar upp den här tråden. ;)
Global Rank: Major, Grade 1
Highest Skill: 30
Total EXP: 240