Jag undrar om man kan chippa PS2 för om man kan det så ska jag spara pengar då ska jag köpa ett och be brosan ladda hem spel men kan man chippa PS2
Kan Man Chippa Ps2
Men ja tror jag vell
i möndal eller nått kostar det 500kr att chippa det gjorde ja det funkar perfa :D
↗ till inläggetär det som ett xbox chipp eller är det något helt annati möndal eller nått kostar det 500kr att chippa det gjorde ja det funkar perfa :D
Du lämnar in det, dom lägger in ett chip, du betalar. Så kan du spela brända spel.
↗ till inläggetDu lämnar in det, dom lägger in ett chip, du betalar. Så kan du spela brända spel.
Hur mycket kostar det?? För om det kostar mer en tusen så e dröm,men försörd
↗ till inläggetär det som ett xbox chipp eller är det något helt annati möndal eller nått kostar det 500kr att chippa det gjorde ja det funkar perfa :D
var chipade du det ??
Ett chip kostar allt från 300-1300kr. Man brukar kunna chippa på ganska många ställen. Goggla runt lite och se om du hittar något nära där du bor.
Mnja jag chppade mitt o det funka ett tag men nu vägrar den läsa skivor. non som vet vad jag ska göra?
↗ till inläggetEtt chip kostar allt från 300-1300kr. Man brukar kunna chippa på ganska många ställen. Goggla runt lite och se om du hittar något nära där du bor.
jag bor i tavelsjö byn utanför umeå tre mil är avståndet mellan umeå och tavelsjö :D
↗ till inläggetkan ha varit ett för biligt chipp eller har det gått sönder...Mnja jag chppade mitt o det funka ett tag men nu vägrar den läsa skivor. non som vet vad jag ska göra?
KKlart de går! Mitt e chippat :lol:
Jag vill chippa mitt, vill ha GH 2 och 80´s men har inte råd..... :closedeyes:
Absolut går det att chipa själv hade jag ett , men det finns en nackdel. Det sliter på lasern
Jag kan spela brända spel fast min inte är chippad