Vad tycker du om akvarie fiskar??
Akvariefiskar.
Helt klart det finaste som finns.
nu beror det ju såklart på vilka fiskar man har :P men låt oss säga att vi har 4 pirayor och 1 guldfisk så skulle det nog vara roligt :)
Roligt! =)
↗ till inlägget4 Guldfiskar och en piraya XDnu beror det ju såklart på vilka fiskar man har :P men låt oss säga att vi har 4 pirayor och 1 guldfisk så skulle det nog vara roligt :)
har själv akvarium,och tycker det är ganska avstressande och kul för utom att man måste städa ur det varja vecka.
jag kan inte alla sorter men jag har 2 Scalare och typ 11-12 Palett Ciklider.
Rätt tråkiga, man kan ju inte precis ta upp dem ur skålen och börja kela med dom... jag ser dem mest som en dekoration... låter kanske konstigt men...
↗ till inläggetRätt tråkiga, man kan ju inte precis ta upp dem ur skålen och börja kela med dom... jag ser dem mest som en dekoration... låter kanske konstigt men...
Har ett eget Akvarie. Dock har vattnet börjat Gulna. Får göra rent det snart. Annars tkr jag dom är fina.
Rätt kul ;P hade typ 10 neontetror, 3-4 silvertipptetror (tror jag de heter) sen några guppy men alla blev uppätna av kräftan jag köpte i somras ;P så nu har jag bara 1 kräfta och 2 stora malar ^^
↗ till inläggetHar du en kräfta?! =DRätt kul ;P hade typ 10 neontetror, 3-4 silvertipptetror (tror jag de heter) sen några guppy men alla blev uppätna av kräftan jag köpte i somras ;P så nu har jag bara 1 kräfta och 2 stora malar ^^
Beror helt på vilka fiskar men neontetror är nice.
Tråkiga. Finns inget som helst sätt att kommunicera med fiskar. Tråkigste man kan äga. Hundar är desto bättre.
Tråkiga
det är väl inte så kul att bara sitta å titta?
dessutom är det mycket jobb
↗ till inläggetRätt tråkiga, man kan ju inte precis ta upp dem ur skålen och börja kela med dom... jag ser dem mest som en dekoration... låter kanske konstigt men...
va gör man annars me dem?
men jag tkr att dom e fula!
Själv tycker jag att dem är mycket roliga att kolla på.
De kan vara rätt trevliga.
Hade guldfiskar. Men katt och fisk gick inte ihop ^_^
Fruktansvärt hemsk och tråkig sysselsättning. Hade en kompis som höll på med sånt, skulle aldrig ha det själv.
Det är ju lite jobbigt att städa men annars är det riktigt kul.
Hade en kompis som hade två små haj-fiskar och en massa andra fiskar... det tog inte lång tid innan det bara var två fiskar kvar...