Jag behöver hjälp på HyperCam 2. Hur somar man in och ut ;:
Hypercam 2
Vet inte men du kan testa dom klassiska + och - .
↗ till inläggetJag tror dom inte finns i HyperCam 2Vet inte men du kan testa dom klassiska + och - .
↗ till inläggetPå ditt tangentbort...↗ till inläggetJag tror dom inte finns i HyperCam 2Vet inte men du kan testa dom klassiska + och - .
haha lol...tryck + eller - på tangentbordet så borde det väl zooma-_-
Har tänkt att ladda ner hypercam men då när jag kom till download.com fanns den inte där eller jo fast det var det verionen som kostade pengar.Vart kan man få tag i det annars
vad är det för nått ? :)
jag hittade på google när jag sökte på hypercam :lol: ska spela in runescape filmer snart ;)
Vilken länk är det man ska klicka på? :medieval:
↗ till inläggetEtt inspelnings program som man oftast spelar in tex. runescape/linerider filmer med.vad är det för nått ? :)
↗ till inlägget↗ till inläggetEtt inspelnings program som man oftast spelar in tex. runescape/linerider filmer med.vad är det för nått ? :)
snagit är ett bättre alternativ
hypercam hittar man på google,Och att zooma in och ut borde man väll göra när man redigerar filmen?
Jag har en fråga om hypercam...Hur spelar man in ljudet så att man inte hör musklicken?
Tacksam för´svar... :unsure: ^_^
↗ till inläggetJag har en fråga om hypercam...Hur spelar man in ljudet så att man inte hör musklicken?
Tacksam för´svar... :unsure: ^_^
du kan göra det i settings du kan av aktivera mus klick ljudet elr det du vill.