Som ni säkert har märkt så har frågesporter lanserats. Hittar ni några fel eller konstigheter så skriv gärna i tråden. Ni kan även komma med förslag på nya kategorier.
Frågesporterna hittar ni i menyn ovan eller här http://www.fuska.se/fragesporter
Som ni säkert har märkt så har frågesporter lanserats. Hittar ni några fel eller konstigheter så skriv gärna i tråden. Ni kan även komma med förslag på nya kategorier.
Frågesporterna hittar ni i menyn ovan eller här http://www.fuska.se/fragesporter
Bravo! Mycket bättre än förra! Men man borde se alla kategorier nånstans och hur många frågesporter det är på varje.
.
Bra. Jag skapade precis en med 15 frågor. Hur många frågor är max?
Det värkar gå att göra oändligt med frågor... :o
↗ till inläggetDet värkar gå att göra oändligt med frågor... :o
Neep, det är mellan 5 och 30 frågor som gäller!
Såg att alla gamla quizer också fanns med. Riktigt skönt. :D
skojigt nu kommer jag att vara här oftare
↗ till inläggetRiktigt nice ;)↗ till inläggetDet värkar gå att göra oändligt med frågor... :o
Neep, det är mellan 5 och 30 frågor som gäller!
Måste man vara FuskaVIP för att skapa ett quiz, eller är det för alla på fuska?
↗ till inläggetMåste man vara FuskaVIP för att skapa ett quiz, eller är det för alla på fuska?
För alla.
Fett najs,har gjort några men märker and det är runt 900-1000 frågesporter,så det kan ta ett tag att göra alla.Det kommer ny hela tiden dessutom
Tycker fortfarande det e skit, det ser snyggare ut men det e samma kassa skit kvalite på quizarna. :(
Det går ju att anmäla skitquizarna ;). Dock tror jag att moddarna har fullt upp med forumet, så ingen orkar kolla de anmälda quizarna.
↗ till inläggetDet är ingenting vi kollar. Det tar Admin hand om.Det går ju att anmäla skitquizarna ;). Dock tror jag att moddarna har fullt upp med forumet, så ingen orkar kolla de anmälda quizarna.
Och alla quiz-anmälningar är omhändertagna. De flesta "sämre" quizarna hamnar i kategorin "Oseriöst". Tanken är att de och personliga quizar senare fram inte skall visas när man väljer "Alla kategorier" utan enbart visas när man väljer de kategorierna för sig själva. Förmodligen fixas detta inom några veckor.
Bör man anmäla "Om mig"-quizar? Är det personliga quizar dådå?
Du bör anmäla "om mig"-quizar ifall de är skapade det här året och ligger i en annan kategori än Personligt.
Vad gäller för Quizar om grupper, då? Tex om jag gjorde en quiz som bara handlade om min grupp, får jag då lägga den var jag vill?
Och kan man anmäla Quizar ifrån förra året, om de är oseriösa?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in