💬
Logga in
Fuska.se

Bekämpa Aids/cancer Genom Ledig Processorkraft

6 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

World Communtiy Grid är ett program som utnyttjar den processorkraft som du själv inte använder och analyserar hur olika proteiner (människogener) beter sig. Hela projektet är till för att hämma eller helt stoppa vissa AIDS/cancer-sorter, genom att ge forskare en bättre insikt i hur gener reagerar och fungerar. Det finns även annan forskning som du kan stödja i detta projekt.

Bli medlem och gå med i laget Fuska.se. :)

World Community Grid

Nivå 4 · Lärling

Haha, jag tror att det är något liknande man kan skriva upp sig på om man har PS3. Dock har jag inte gjort det, det känns väldigt skumt.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Haha, jag tror att det är något liknande man kan skriva upp sig på om man har PS3. Dock har jag inte gjort det, det känns väldigt skumt.

Jo, jag har också hört att det finns. :D

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Error?

Nivå 4 · Lärling

Varför ska jag?

15 Jan 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Varför ska jag?

Tänkte att man åtminstone kunde hjälpa till lite med sådan här forskning som ett alternativ till att skicka in massa pengar till olika TV-galor. Detta är ju ett bra och gratis sätt att hjälpa till med olika farhågor, men det är ju bara vad jag tycker. :)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför ska jag?

Tänkte att man åtminstone kunde hjälpa till lite med sådan här forskning som ett alternativ till att skicka in massa pengar till olika TV-galor. Detta är ju ett bra och gratis sätt att hjälpa till med olika farhågor, men det är ju bara vad jag tycker. :)

Ok, då kan jag väl..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in