💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Grupp!

18 svar · startad

Trådstartare #1

Hej!

Jag har startat en egen grupp för alla Zelda Fans! Den heter "Zelda Fans" så.. gå med om ni vill! ;)

Den förra hette The Zelda fans alltså med The men nu ska alla medlemmer där gå med i Zelda Fans!

MVH

Gabbe ;)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Hej!

Jag har startat en egen grupp för alla Zelda Fans! Den heter "The Zelda Fans" så.. gå med om ni vill! ;)

MVH

Gabbe ;)

Och hur går man med dååh ?

Trådstartare #3

Tryck på "Grupper" till höger om "Forum" och sen så söker du på gruppens namn vilket är: The Zelda Fans.

Lätt va?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Tryck på "Grupper" till höger om "Forum" och sen så söker du på gruppens namn vilket är: The Zelda Fans.

Lätt va?

Aaa. joinar tror jag :P
Trådstartare #5
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lätt va?

va kul :)
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lätt va?

va kul :)

Vart ansöker man ?

Lyckades :P acca gärna ;D
14 Dec 2007
Trådstartare #7

Gruppen nerlagd!

Men jag har gjort en ny grupp!

Den heter: Zelda Fans

22 Dec 2007

kan jag få bli med lem jag älskar zelda spel

Senast ändrad:

↗ till inlägget

kan jag få bli med lem jag älskar zelda spel

Du kan ju ansöka först och se om du kommer in ... lustigt ... det var exat vad min kusin sa till mig när jag slutade högstadiet!

16 Jan 2008

Hejsan!

Jag skriver i detta ämne, så att ni kan få reda på om Zelda Fans igen. Bryter detta mot någon regel ... så tar jag hela skulden.

Zelda Fans, ganska ny. Gruppen innehåller, Nyheter ämnen som "favorit karaktär" och sådanna saker. Man kan såklart be om hjälp där precis som här. Det skadar ju inte att gå med ... vem vet. Du kanske har något att fråga om en dag och kanske kan medlemmarna i Zelda Fans hjälpa!

Kommande saker, som guider på svenska och ämnen om saker som kanske inte i första hand läggs ut här. Mer saker förväntas komma!

MVH

Från mig :)

Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du!

↗ till inlägget

Varför skulle nån vilja vara i den gruppen? Den är inaktiv och saker ni lovar hålls aldrig! Den suger ... det är en lågt klassad grupp! Ni har konsiga personer med .. som du!

Alla har rätt till sin åsikt ...

↗ till inlägget

not you again :angry:

25 Mar 2008
↗ till inlägget

f*n vad du är jobbig :angry:
↗ till inlägget

Haha han är rolig! =D

Senast ändrad:

27 Mar 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hehehe han är rolig! :P

hur då?

föressten blev jag utkickad från zelda fans?

hjälp den gruppen är borta!!!

13 Aug 2008

Jag ska va med.

7 Oct 2008

Räkna med mej bröder!

29 Dec 2008

Jag joinar lätt :P

Ehm... Den finns inte där!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in