↗ till inlägget
↗ till inläggetjag har 6 CD med GN'R och ca 6 DVDer med dom. jag har lyssnat på dom sen jag var 13. så jag bytter band ofta? svar: nej. sen har band band som jag lyssnar på lite som Metallica, slipknot och inflames. sen att jag gillade dragonforce över ca 2 veckor var för dom spelade snabbt, men jag trötnade på det. så kan dom inte spela bra live!
Och nu är du hur gammal? 12 eller?
Bara så du vet också. Vad man tycker är bra måste inte mätas i hur många CD-skivor man har.
Nej man måste inte heller vara entusiast för att tycka att något är bra.
Men när du säger att han i DF spelar skiten ur både Slash och Hendrix, och sen två veckor senare säger att han suger fitta, vet jag inte hur du kan komma fram till? Du gillade honom för att han spelade snabbt, och det går jue inte söligare för att det är live, om han inte har en väldig scenskräck!
+ när slash börja spela med gnr så förändrade han musiken typ. det handlade längre inte om vem som spelade snabbast, som metallica. utan att spela bra. gnr asnes vara det nästa viktigaste bandet efter led zeppelin! och gnr och beatels(stavning) är dom ända bannden som har släppt 2 album på 1år och "lyckats" med dom. deras debut album släpptes ca:15miljoner x i Amerika. säg ngt rock band som blev så berumt som guns n roses under en kväll! dom blev kända på under en kväll, tack vare MTV som visade deras video på kvällen.
så du tycker jag byter band ofta va? nej det gör jag inte.... och vrf tror du han är med i GH 3? en boss av dom högre nivåerna :D Guns n roses har sålt mer än 90 miljoner album i hela värden
Sorry för dubbelinlägg, men måste skriva det här
Om jag ska skriva ner motargument så kommer det ta lång tid, men jag måste väl göra det för att du ska fatta!
Först lite ang. Guns´n´roses; Att bandet har sålt så kollosalt mkt och att de blev kända på en kväll har väl fanimej inte bara med Slash att göra! Tror du att han är orsaken till all deras framgång? Om det skulle släppas en platta med BARA Slash som spelade gitarr i en timme så hade det inte sålt lika mycket, Promise.
Så sluta jiddra!
Jimi Hendrix blev 28 år gammal, och dog år 1970.
Han blev upptäckt år 1966!
Han dog alltså 4 år efter att han blivit upptäckt av en brittisk manager.
Jimi Hendrix blev år 1999 framröstad av profissionella gitarrister världen över till 1900-talets bästa gitarrist. Varför blev inte Slash det? Jo, för att han är inte lika bra förstår du!
Vad säger du om det?
Han införde även Effektpedalen och fuzzboxen.
På 4 år, ja på 4 år så hann han bli den bästa gitarristen genom tiderna.
Slash har hållt på länge nu, men ändå aldrig kommit upp på Hendrix nivå.
Du behöver inte komma och fråga hur det kommer sig att Slash är boss i GH3 och inte Hendrix. Enkelt.
Hurfan tror du att RedOctane ska lämna ett sådant erbjudande till Hendrix? Han är ju död. Btw så är Slash den enklaste bossen i hela spelet (enligt mig)