Från en lvl 22 xD
Men endå, Efter din Warrior och massa warriors jag har sett börjar jag bli kär i warrior xD
Vilken server lirar du på? Kanske kan köra horde med dej om du skaffar/har mick :)
Från en lvl 22 xD
Men endå, Efter din Warrior och massa warriors jag har sett börjar jag bli kär i warrior xD
Vilken server lirar du på? Kanske kan köra horde med dej om du skaffar/har mick :)
↗ till inläggetEh, spela upp en 70 kanskeFrån en lvl 22 xD
Gör inte massa onödiga alts förrens du har en 70
Det var drf jag rerolla, För jag kan bara spela som Warrior -.-'
Jag laddar inte upp nån bild ännu ärsom den inte e så intressant.
Lirar orc på aggaman. Fast det tar vi i PM om du vill.
Okey, Fast jag lirar min Gnome, Men jag skulle ju alltid kunna göra en Orc Warr elr nåt och köra Horde istället först :)
MIn hunter e lvl30 nu :)
Eftersom min förra bild hadde något fel så den inte visades så kommer jag här med en ny länk här är min warlock lvl 34 uppe på Goldshire's In jag är lvl 36 nu.
↗ till inläggetVarför har du wep-dmg på en stav... ?Eftersom min förra bild hadde något fel så den inte visades så kommer jag här med en ny länk här är min warlock lvl 34 uppe på Goldshire's In jag är lvl 36 nu.
↗ till inläggetHjälpte en kille att summona hans alt till southshore så då gav han mig lite gratis enchant som tack.↗ till inläggetVarför har du wep-dmg på en stav... ?Eftersom min förra bild hadde något fel så den inte visades så kommer jag här med en ny länk här är min warlock lvl 34 uppe på Goldshire's In jag är lvl 36 nu.
Levla 70 för ett tag sedan men glömde posta då men nu kommer en med min mount också^^
http://img89.imageshack.us/img89/8745/sexysexybl6.jpg
Schiesse schiesse
↗ till inlägget↗ till inläggetVarför har du wep-dmg på en stav... ?Eftersom min förra bild hadde något fel så den inte visades så kommer jag här med en ny länk här är min warlock lvl 34 uppe på Goldshire's In jag är lvl 36 nu.
Man brukar ha det för att det är snyggt, och kostar inte mycket.
Kalla aldrig ett stone element att dom är tråkiga som sten.
Lagg? Blev nån nedladdnings länk?
här är min "äckliga" hunter..
exact före jag raidade 5 st 20-30 grottor :) slår ner alla på 1 slag :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in