Lira gnome ;D
Vilken Server Spelar Fuska.se På?
ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,
Warrior = Nordrassil
Hunter = Aggramar
Shaman = Shattered halls
Alla är level 70.
70 Dwarf Rogue (main), 70 Dwarf Hunter och 70 Dwarf Warrior alla på Frostmane. (Ja, jag gillar dvärgar :) )
70 Undead Priest på Outland.
70 Dwarf Hunter Shattered Hand.
Spelar på Slasktratts Präst ibland.
I HATE HORDE GIVE ME GOLD
the shattered fucking hand
bring me epics baby
70 BE warlock, Dunemaul
Alliance på Stormreaver och Shattered Hand. :)
Spelar båda men eftersom min första som dinga 70var en alliance tog jag det! måste dock säga trivs mer s0m h0rd3
Allaince på Agamaggan
↗ till inläggetDet tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,
Warrior = Nordrassil
Hunter = Aggramar
Shaman = Shattered halls
Alla är level 70.
↗ till inläggetDela med oss av denna "anledning"↗ till inläggetDet tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.ehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,
Warrior = Nordrassil
Hunter = Aggramar
Shaman = Shattered halls
Alla är level 70.
↗ till inläggetDela med oss av denna "anledning"
Kanske för att alla har en horde/alliance gubbe(dom flesta), då skulle alla bara rösta på både och och man skulle aldrig ens kunna se hur många hordes och hur många alliance de finns på forumet.
↗ till inläggetDela med oss av denna "anledning"↗ till inläggetehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,
Warrior = Nordrassil
Hunter = Aggramar
Shaman = Shattered halls
Alla är level 70.
Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.
Nu drar du upp en diskussion och går OT igen, allt för att försöka j*vlas med mig och få mig att se ut som en idiot. Se ExorZ inlägg, dessutom vill jag bara ha reda på en server och spelar man på RP så får man ta sin mains fraktion.
↗ till inlägget↗ till inläggetehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,
Warrior = Nordrassil
Hunter = Aggramar
Shaman = Shattered halls
Alla är level 70.
Det tycker du, men nej det borde jag inte. Jag har en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde.
Dela med oss av denna "anledning"
Nu drar du upp en diskussion och går OT igen, allt för att försöka j*vlas med mig och få mig att se ut som en idiot. Se ExorZ inlägg, dessutom vill jag bara ha reda på en server och spelar man på RP så får man ta sin mains fraktion.
Kanske för att du skriver så offensivt? Om du inte vill starta en diskussion så skriver man f*n inte "Det tycker du, men nej det borde jag inte", att inte dela med sig av sin anledning är töntigt och tyder på att du inte har något riktigt skäl till att göra det. Skriv vad du menar och försök inte hålla saker hemliga
↗ till inlägget↗ till inläggetehh, du borde ha tagit "Både alliance och Horde" eller något. För jag har en Warrior och hunter på alliance, Och en tauren shaman på horde,
Warrior = Nordrassil
Hunter = Aggramar
Shaman = Shattered halls
Alla är level 70.
Dela med oss av denna "anledning"
Kanske för att du skriver så offensivt? Om du inte vill starta en diskussion så skriver man f*n inte "Det tycker du, men nej det borde jag inte", att inte dela med sig av sin anledning är töntigt och tyder på att du inte har något riktigt skäl till att göra det. Skriv vad du menar och försök inte hålla saker hemliga
Det är mycket vi vill, men det finns också skäl till att det inte blir eller är sin vi vill. Och nui har jag redan skrivit en anledning, vad är problemet? ._.
asså hur f*n kan man bli sur över att han inte har tagit med "Både Horde och Alliance", sen efter man förklarat så fortsätter man -.-
Back To Topic fgs!
Jaha ja, då blir det väl mitt ansvar att gå backtotopic dådå :)
Jag spelar horde på Burning Legion ( 70 undead rogue ), med påtryck har jag även startat en NE warrior på Genjuros men jag föredrar horde långt framför alliance, och jag hatar gnomer. ( inget personligt alla ni rumpnissar )
Lirar Alliance och Horde på Terenas
Alliance: Lvl 70 Shaman
Horde: Lvl 40 Hunter
Horde solklart! ;)