Hej!
Någon som kan hjälpa mig? trådlöst bredband fast när jag spelar Call of Duty 4 så har jag ungeför 600 i ping :o
Jag vet inte hur jag ska få det att minska.. HJÄLP!
Hej!
Någon som kan hjälpa mig? trådlöst bredband fast när jag spelar Call of Duty 4 så har jag ungeför 600 i ping :o
Jag vet inte hur jag ska få det att minska.. HJÄLP!
Stänga av torrentprogram mm. brukar funka, men det är svårt att hjälpa om man inte vet mer om problemet...
CoD4 är ett stort spel, de flesta som spelar det har en hög ping, och trådlöst brukar vara sämre, så du får nog vänja dig.
Min ping med ett modem ligger runt 46ping brukar jag ha på cod4.
Och hos min mamma så ligger pingen uppe vid 200, det är bara för att jag har trådlöst där.
Kan ju också bero på vilken server du kör på testa svenska servrar så ska du nog se förbättring...
När jag tänkte köra på en svensk server kunde jag inte ens connecta till servern :wacko:
Jag behöver Hjälp!
Min ping e alltid mellan 40-60 så det är nog inte det var servern ligger...
Men flera har prob med detta. Gå upp på activisions hemsida o läs i FAQ:en.. ska finnas en lösning där.
Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer",
Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka.
Ps: va noga så du inte avslutar fel,
↗ till inläggethahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet.Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer",
Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka.
Gå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer",Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka.
hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet.
lol :lol: :lol: :lol:
↗ till inläggetLol.. :PGå in på Aktivitetshanteran, och stäng av onödiga "Processer",Tex, jag körde Cs 1.6, det lagg så där runt 100-130, så jag kolla och såg att Hl (half life) tog massa kraft, så jag "avsluta process" och det funka.
hahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet.
Men skaffa bättre bredband? ;)
↗ till inläggetLol.. :P↗ till inläggethahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet.
Jag tycker synd om dig.
Det konstiga är: På dagen så är allt helt bra, jag har ungeför 70-100 ping, men framåt kvällen så höjs det rejält! jag upptäckte det för en stund sen.. vad kan dt bero på?
↗ till inläggetatt fler spelar på kvällen?Det konstiga är: På dagen så är allt helt bra, jag har ungeför 70-100 ping, men framåt kvällen så höjs det rejält! jag upptäckte det för en stund sen.. vad kan dt bero på?
Men varför får just jag så j*vlans hög ping medans dom andra bara har 50 och sånt.. <_<
↗ till inlägget↗ till inläggethahaha, counter-strike 1.6's processnamn är HL.exe, stänger du av den så avslutar du spelet.
Lol.. :P
Jag tycker synd om dig.
Va e ditt problem??? :angry: :angry: :angry:
bump
Att någon snyltar på ditt trådlösa nätverk och laddar ner film?
Aa, min pappa :P
Om din farsa laddar ner eller gör något annat internet slukande samtidigt som du kör så får du högre ping.
↗ till inläggetMen då är det ju inte konstigt att du har hög ping lol.Aa, min pappa :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in