💬
Logga in
Fuska.se

Junior Jackass

10 svar · startad

Trådstartare #1

http://www.jesper.nu/jtube/Jackass/22952-J..._Junior_Trailer

Barn gör jackass som att göra volter, stänga in sig i flyttlådor, Tända på smällare för nära hus..

10 Jan 2008

för f*n va jag hatar sånna där j*vla töntar! jag blir så j*vla trött när jag ser sånt där "suck" cykla ut i en sjö och tro att det e coolt, det sånt man gör på skoj, och inte för att lägga ut på youtube och tro att man e cool

17 Jan 2008
Trådstartare #3

Dem vill vara coola som det riktiga jackass gänget!!

18 Jan 2008

okej

↗ till inlägget

för f*n va jag hatar sånna där j*vla töntar! jag blir så j*vla trött när jag ser sånt där "suck" cykla ut i en sjö och tro att det e coolt, det sånt man gör på skoj, och inte för att lägga ut på youtube och tro att man e cool

Det kanske finns någon mer här som vill vara cool...? :unsure:

Jag vill vara cool :o

Jag och en polare ska göra en riktig seriös Junior Jackass film, Och den kmr vara chill, ärsom den kmr bli filmad under skoltid xD

19 Jan 2008
↗ till inlägget

Dem vill vara coola som det riktiga jackass gänget!!

hatar jackass också :P , kollar hellre på wildboyz elr dirty sanchez

Trådstartare #8

Jackass tycker jag e roligt men inte barn som gör det!! vill gärna se DamelQ's film!!

20 Jan 2008
↗ till inlägget

Jackass tycker jag e roligt men inte barn som gör det!! vill gärna se DamelQ's film!!

öhm, du tkr inte att jackass e roligt när det e barn som gör det, men du vill gärna se DamelQ´s film..... fattar inte :P

↗ till inlägget

Det är skillnad på barn och stuntmän.

22 Jan 2008

Det finns inte ett enda MTV program som har hjärnceller i sig...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in