💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion Game Of The Year Edition

7 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej, Är det någon skillnad mella game of the year edition och det vanliga förutom expansionerna.

Typ som rösterna. Jag kollade lite klipp på internet där det är mkt coolare röster och bättre känsla. Dom var från innan spelet kommit ut. Har dom typ ändrat på spelet sen det kom ut eller?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det tror jag inte, men den stora anledningen till att man köper GOTY är ju just Shivering Isles och Knights of the Nine. Annars är det väl inte så stor skillnad förutom de nya platser, karaktärer och uppdrag du fåt.

19 Jan 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Man vill ju köpa Collectors Edition

Nivå 4 · Lärling

Finns knappt kvar någonstans längre.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Finns knappt kvar någonstans längre.

Verkligen?

Det finns en hel bunt begagnade på EB Games i Gävle.

Nivå 4 · Lärling

Men begangat är något annat!

20 Jan 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Spelmässigt är Game of the Year bättre då den enda skillnaden mellan originalet och Collector's Edition är DVDn, boken och guldmyntet man får till. Själva spelet är det ingen skillnad på. Jag har alla tre men köpte Collector's Edition för att jag är ett stort f*n.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Spelmässigt är Game of the Year bättre då den enda skillnaden mellan originalet och Collector's Edition är DVDn, boken och guldmyntet man får till. Själva spelet är det ingen skillnad på. Jag har alla tre men köpte Collector's Edition för att jag är ett stort f*n.

Det e fodralet man vill ha...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in