när ja joinar en server så när ja kommer in på server så loggas ja ut från servern och så står det att punkbuster kickat mej för: "RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges"
vad är det för fel och hur fixar ja det??
när ja joinar en server så när ja kommer in på server så loggas ja ut från servern och så står det att punkbuster kickat mej för: "RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges"
↗ till inläggethar du markerat rutan för PB? anars blir du kickad för du inte har det.när ja joinar en server så när ja kommer in på server så loggas ja ut från servern och så står det att punkbuster kickat mej för: "RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges"
ja det har jag
testa och ladda ner den senaste från PB på deras hemsida då.
nu funkar det. tack!
:)
gör inget :D
allvarligt? polare hade samma problem och vi trodde det bara var för att han hade vista men f*n va gott att han me kan börja spela
så du hade samma prob?
Jag hitter inte enns några servrar inte en enda på BF2142 Kan någon hjälp mig ??
Alla som har detta problem testa uppdatera punkbuster !
Vart kan man uppdatera punkbuster? Det kom upp för mig att jag kunde ladda ner enn uppdatering på bf 2 special forces hemsidan, men det gick inte att ladda ner... Kan ngn lägga upp en länk, tack? ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in