Hej, undrar vilken armour jag ska köpa :P har 1,2m, och undrar vilken armour ni tycker bäst om! :blink:
Runescapes Snyggaste
Bronze ^_^
:P funderade på det :kung:
Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta :
Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;)
:o någonting som inte är för members och inte så dyrt xD!!!
De va inte så dyrt.. o.o
Föor mig var det de :)
Edwin visa mig din P hat + Nub Mage bow och Guthix Book? + Den heter Book Of Balance
full rune (G)
↗ till inläggetEdwin visa mig din P hat + Nub Mage bow och Guthix Book? + Den heter Book Of Balance
Man kan också kalla den Guthix book dvs book of balance, och du varför är du så stöddig? Bara för jag är rikare?
↗ till inläggetTror inte på de där med Phat, men annars så.Oj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta :
Magic bow, guthix book, green partyhat, green dhide chaps, ranger boots, cooking gauntles, green ele shirt.. Ajja ;)
Aja, men snyggaste är ju endå: Crystal bow, Book of balance, Robin hood hat/G party hat, Ranger boots, Black D hide och dom bästa glovsen från den där Disaster questen, kommer inte ihåg va dom hette =/
Om du inte är member så köp: Rune (G) Guthix, saradomin elr Zamorak.
↗ till inläggetOj, min chill armor som jag brukar hänga med är detta :
Fråga, hur F.. kan du ha på dig Magic Bow och Guthix Book samtidigt? :$
Och Green D'hide chaps och cooking gauntles? Har du fyra händer???
On-Topic; Finaste, coolaste armoun i spelet; Bronze. =]
LOL chaps har man på benen
↗ till inläggetLOL chaps har man på benen
Aja, men ändå, det första var rätt? Book of Balance och Magic Bow är väääldigt svårt att ha samtidigt...
Köp bronze dagger och ta training shield och bronze chain
P.S jag använder zamorak full men har slutat runescape
↗ till inlägget↗ till inläggetLOL chaps har man på benen
Aja, men ändå, det första var rätt? Book of Balance och Magic Bow är väääldigt svårt att ha samtidigt...
Näää... inte när man ljuger.
Tror nog jag gillar 3rd age armour och whip mest :)
Black G är jävligt snygt!
men snygast är nog ändå zamorrak :)
Dragon är rätt nice fast dyr, rune är nog snyggast
Saradomin <3
mm... saradomin llr guthix tkr nog jag.